ההרצאה של מארק טמפלטון – פרק ג'

האירוע: הכנס השנתי CITRIX SYNERGY 2011 לאזור EMEA, שנערך בסוף אוקטובר בקופנהגן בהשתתפות שיא של 4,000 לקוחות, שותפים ומנהלים.

התופעה: הרצאת מליאת הפתיחה של המנכ"ל, מארק טמפלטון, שארכה שעתיים וחצי כשהקהל מרותק, מריע ונשאר עד הסיום. מה הסוד? אנרגיה, התלהבות, אמונה מלאה במה שאתה עושה, ידע אדיר בתעשייה, בטכנולוגיה ובניהול, לדבר תמיד בגובה העיניים, ואחרון חביב: יצירתיות. בכל אלה ניחן טמפלטון, שהרבה להשתמש בשקפים פשוטים של שחור ולבן ועוד צבע אחד בלבד. המודל עובד. העברת מסרים הכי פשוטה, לכאורה. אומנות התמצות.

המכשירים של הצרכנים שמביאים אותם לעבודה הם יצרני הבוקה ומבולקה. שלא תגידו שלא נזכרתם בספר הנביא נחום. בקיצור בלאגן

הבאז החדש של התעשייה BYOD - Bring Your Own Device. גם לזה טמפלטון מביא את הטוויסט שלו: BYO-C, הבא את ה-C שלך

מה זה ה-C? המחשב שלך? לא, הענן

כך זה בעידן הענן וה-PostPC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים