יעקב רבינוביץ' ביטל את התפטרותו – ימשיך לכהן כסמנכ"ל מערכות המידע בתנובה

החליט להישאר בחברה כתוצאה מ-"סיבות אישיות" ● רבינוביץ', שמסר את הודעת הפרישה שלו בספטמבר, אמור היה לעבור לאחת מרשתות השיווק הגדולות בישראל ולשמש בה בתפקיד ניהולי בכיר, בנוסף למשרת המנמ"ר

סמנכ"ל מערכות המידע של תנובה, יעקב רבינוביץ', ביטל את הודעת פרישתו מהחברה. הנהלת תנובה נעתרה לבקשתו ואישרה לו להמשיך בתפקידו – כך נודע לאנשים ומחשבים. רבינוביץ', שמסר את הודעת הפרישה שלו בספטמבר, אמור היה לעבור לאחת מרשתות השיווק הגדולות בישראל ולשמש בה בתפקיד ניהולי בכיר, בנוסף למשרת המנמ"ר. כעת, כאמור, החליט להישאר בתנובה כתוצאה מ-"סיבות אישיות".

רבינוביץ' הוא אחד מוותיקי המנהלים בתנובה, בה הוא משמש כמנמ"ר מזה שנים רבות. במסגרת תפקידו הוא אחראי על כל מערך המיחשוב בקונצרן. בשנת 2008 זכה בפרס המנמ"ר המצטיין במסגרת תחרות ITAwards של אנשים ומחשבים. חבר השופטים קבע אז, כי רבינוביץ' "הוכיח בעבודתו כיצד מנהל IT שרוצה להניע תהליכים בארגון, מהווה גשר בין הפתרונות הטכנולוגיים לפתרונות העסקיים".

ההודעה על פרישתו של רבינוביץ' הזניקה מרוץ מעניין על אחד התפקידים הנחשקים ביותר בענף ה-IT המקומי. המדובר בקונצרן מהגדולים במשק, החולש על חלק ניכר משוק החלב והמזון בישראל. בתפקיד התעניינו מנמ"רים רבים, חלקם מכהנים ואחרים שהתפנו באחרונה מתפקידים בכירים. אותם מתמודדים מאוכזבים ודאי ישמחו לקחת חלק במרוץ על תפקיד בכיר אחר – זה של אודליה לבנון, שפורשת מהריבוע הכחול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים