איך להקים אתר מהר ובזול

"ארגוני הענק הקימו אתרים ראויים, והארגונים הקטנים אינם יכולים להרשות לעצמם את המשאבים הנדרשים על מנת להקים אתרים", כך ערן שצמן, טכנולוג בכיר ב-Trafficmedia, שהיה אחד הדוברים בפורום CTO מקבוצת אנשים ומחשבים ● הפורום התקיים באחרונה במלון ליאונרדו ברמת גן ודן ביישום טכנולוגיות חדשות לקידום השיווק והמכירות בארגון

"ארגוני הענק הקימו אתרים ראויים, והארגונים הקטנים אינם יכולים להרשות לעצמם את המשאבים הנדרשים על מנת להקים אתרים", כך ערן שצמן, טכנולוג בכיר ב-Trafficmedia, שהיה אחד הדוברים בפורום CTO מקבוצת אנשים ומחשבים. הפורום התקיים באחרונה במלון ליאונרדו ברמת גן ודן ביישום טכנולוגיות חדשות לקידום השיווק והמכירות בארגון. את המפגש הנחה ארי רוזנבאום, סמנכ"ל טכנולוגיות בכיר, וחבר ועדת ההיגוי של הפורום.

לדברי שצמן, "הקמת אתר כרוכה בעלויות רבות, צריך לעצב אותו, נדרש הזמן שהלקוח צורך בתהליך, יש לאפיין את הלקוח, יש לטפל בהיבטים החזותיים של האתר, לאחר מכן יש לבנות את האתר בפועל, לצקת בו תוכן, להדריך את המערכת ולתמוך בו".

הוא הציג את תוכנת ה-vortalizer של החברה, המסוגלת, לדבריו, לבנות מאות אתרים שונים, "בלחיצת כפתור על ידי שימוש בבסיס הנתונים של הלקוח והפיכתם לאתרים ללא מגע יד אדם". פשר המילה VORTEX, הסביר, "הוא סוג של מחולל או מנהרה המסתובבת במהירות כמו משפך. כך פועלת התוכנה: היא מכניסה מצד אחד מידע, נתונים, צבעים, לוגו, תחום עניין וענף מסחרי שממנו מגיע העסק, ומוציאה מהצד השני אתר אינטרנט ייחודי, אשר משקף ללקוח את סך הצרכים שלו בדמות האתר".

לדבריו, "אחד הדברים המיוחדים בתוכנה הוא שהיא עומדת במחצית הדרך שבין מחולל במיכון מלא, לבין אתר הנבנה מההתחלה. המשמעות היא שהתוכנה מספקת את האפיון, המבנה של האתר, SEO מובנה, מערכת ניהול תוכן מובנית מראש, ועוד – אבל מאפשרת חופש עיצובי, תוכני ואישי לבונה האתר".

"לא מדובר בעוד מחולל אתרים שלוקח מידע על בסיס תוכן ומוציא אתר בסוף התהליך", סיכם שצמן, "אלא מדובר במערכת חדשה לחלוטין שמייצרת על סמך פיתוח של מחקר רב שנים ועשרות אלפי לקוחות שאפשרו חקר משתמשים והתנהגות גולשים  על בסיס לימוד, מחקר ואפיון צרכי הלקוח. בדרך זו אנו מנהלים 600 אלף אתרים".

דורון אמיר, ארכיטקט תוכנה ומתכנת בכיר, דיבר על אמצעי סליקה ככלי לקידום מכירות באינטרנט ובסלולר. בין השאר הוא הציג טכנולוגיות תשלום בלא מגע (NFC), וציין כי השימוש בטלפון כאמצעי תשלום קל יותר, כי הוא "משכנע" לעשות זאת, וכי שימוש בשבב מקצר את תהליכי המכירה ומסיר חששות והתלבטויות. "אנו עוברים ממקום של דטה למקום של ביצועים", אמר אמיר, "ניתן לקבל את היישומים בכל מקום". הוא סיכם בציינו כי "אמזון זה כבר בנק. הוא יכול לתת לי אשראי מצד אחד ואחריות מצד שני. הוא מאפשר טעינת כרטיס בכסף ויכול לנהל עבורי יתרה מכרטיס טעון. הוא הצליח לשעבד את קניות השירים העתידיות שלי – דרכו, וככה – הוא יותר חזק מבנק. יש לכך השלכות מבחינת שיווק, התייעלות הארגון, וצמצום המוכרים והקופות".

חתם את המפגש רן אנוך, דירקטור Makam, העוסקת בניטור ומחקר הרשת, שדיבר על השימוש בכלים לניטור ומחקר הרשת, לצורך הגנה על נכסי החברה, מודיעין תחרותי עסקי ואיתור מגמות והזדמנויות עסקיות. לדבריו, QR הוא שלב התפתחותי נוסף ומתוחכם יותר של הברקוד שיש על כל מוצר במרכול. "הברקוד הזה יכול להכיל מספרי טלפון, ביטויים קצרים, קישורים ואפילו כרטיס ביקור שלם", אמר, "הרעיון בברקוד הזה הוא שהוא יכול להיסרק על ידי כל טלפון חכם המכיל את היישום המתאים. זה מהיר, יעיל וטוב לעצלנים שלא רוצים להקליד". הוא סיכם בציינו כי "ה-QR מחבר את העולם הדיגיטלי לעולם הפיסי, ועושה זאת מצויין. בדרך זו ניתן להשתמש בו לפרסום בעיתונות, שלטי חוצות, אוטובוסים, אתרי אינטרנט, ואפילו בכרטיסי ביקור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים