כסאות מוסיקליים: האם מנמ"ר הממשלה יגיע מהסקטור הפרטי?

במסדרונות משרד האוצר ממשיכים להתגלגל שמות של מועמדים אפשריים לתפקיד ● הפעם בחר המדור להתמקד במועמדים החיצוניים

פרישתו של מנכ"ל משרד האוצר, חיים שני, לא תשפיע על תהליך בחירת ה-CIO הממשלתי – כך מעריכים גורמים במשרד. לפיכך, המדור ממשיך לעקוב אחר שמות של מועמדים שוועדת האיתור הייתה רוצה לבחון כמועמדים.

המועמד החיצוני הראשון הוא גדי גילאון, סמנכ"ל הטכנולוגיות בפרטנר לשעבר, ויו"ר ושותף בחברת אימפרסיס כיום. גילאון נחשב לאחד המנמ"רים המוכשרים והמקצועיים ביותר שפועלים בענף, וזוכה כבר שנים להערכה רבה. בין היתר כיהן כמנמ"ר שירותי בריאות כללית ומנמ"ר כתר פלסטיק. במרץ 2006 הצטרף לפרטנר כסמנכ"ל מערכות המידע – תפקיד אותו מילא עד מרץ 2010, אז החליפה אותו רונית רובין. בפרטנר הוביל גילאון אסטרטגיה ניהולית-טכנולוגית המיישמת תפיסה לפיה על המנמ"ר להיות חלק בלתי נפרד מהנהלת הארגון. עד לא מכבר היה גילאון בחופשה, אך בימים אלה הוא החל לחזור לפעילות. "הופעת הבכורה" שלו בסיבוב הנוכחי הייתה בפורום המנמ"רים והמנכ"לים של אנשים ומחשבים, C3. גילאון סירב להתייחס לשאלת מועמדותו לתפקיד CIO ממשלתי.

מועמד אחר ששמו הוזכר הוא אבי קטקו, מנמ"ר עיריית תל אביב-יפו לשעבר. קטקו סיים את תפקידו בעירייה ביוני, ואת מקומו תפסה סא"ל (מיל') ליאורה שכטר. הוא נחשב לאחד המנמ"רים המצליחים ברשויות המקומיות וידוע כמי שהוביל תהליכי מיחשוב רבים במטרופולין הגדול. קטקו שירת בצה"ל שנים רבות ושימש גם כמנמ"ר עיריית נתניה. בעקבות סיום תפקידו, הוצעו לקטקו תפקידים בכירים שונים, כמו מנמ"ר משרד הביטחון במקום משה זעירא, שיצא לשליחות בחו"ל, וכן תפקידי יעוץ בכירים הקשורים בשלטון המקומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים