מינויים חדשים בנס ישראל

יואב צור התמנה לסגן נשיא בכיר ומנהל המכירות המרכזי ● צוריאל חורין התמנה לסגן נשיא בכיר ומנהל המגזר הפיננסי

יואב צור התמנה לסגן נשיא בכיר ומנהל המכירות המרכזי בנס ישראל. בתפקידו החדש יהיה צור אחראי בין השאר לעמידת כלל היחידות של נס ישראל ביעדי המכירות, ליישום מתודולוגיה, אסטרטגיה, כלים ושיטות עבודה, ולבניית והטמעת מודל ניהול לקוח מול לקוחות נבחרים. כמו כן ילווה צור באופן אישי עסקות אסטרטגיות, ויהיה אחראי על גיוס, הכשרה וניהול מקצועי של צוותי המכירות. במקביל ייצור תמונת מצב שוטפת של כלל המכירות בנס ישראל.

צור שימש כמנהל המגזר הפיננסי בנס ישראל מאז הקמתו בסוף 2008 וניהל את מכלול פעילותה של נס מול הבנקים, חברות הביטוח ושווקי ההון והאשראי. לפני כן היה צור מנהל הלקוחות האסטרטגיים במטה נס. צור הצטרף לנס בשנת 2002 מחברת יבמ (IBM) בה שימש כסמנכ"ל ומנהל אגף מיקור החוץ ביבמ גלובל סרוויסס (IGS).

יואב צור הוא בעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) ותואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב (BSc – שניהם מאוניברסיטת תל אביב).

צוריאל (צורי) חוריןצוריאל (צורי) חורין מונה לסגן נשיא בכיר ומנהל המגזר הפיננסי בנס ישראל. לפני הצטרפותו לנס כיהן חורין כחבר הנהלה ומנהל מגזר הפיננסים ב-HP ישראל והיה אחראי לאספקת פתרונות חומרה, תוכנה ושירותים ללקוחות המגזר הפיננסי.

קודם לכן ניהל את פעילות מיקור החוץ של EDS-ישראל (עד לרכישתה על ידי HP) והיה אחראי, בין היתר, על פרויקטים מהגדולים במשק כגון מיקור החוץ בבנק הבינלאומי ופרויקט חרמ"ש לשדרוג מערכות בבנק לאומי.

בעבר כיהן חורין במגוון תפקידי ניהול ובהם מנהל התוכנה וחבר הנהלת יבמ ישראל, ומנכ"ל חברת התוכנה FRS.

חורין הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים