אולטרייד הקימה רשת מחשבים לעמותה התומכת בילדים חולי סרטן ממשפחות מעוטות יכולת

רשת המחשבים הוקמה בבית עמותת אמון לחיים בראשון לציון ● היא כוללת ציוד מיחשוב ישן של חברת הפניקס, שלא נמצא עוד בשימושה ● הציוד שנמצא לא תקין הועבר למיחזור

חברת אולטרייד הקימה רשת מחשבים מציוד מיחשוב ישן של חברת הביטוח הפניקס, שאינו נמצא עוד בשימושה, בבית עמותת אמון לחיים, שתומכת בילדים חולי סרטן המגיעים ממשפחות מעוטות יכולת.

תרומה זו התאפשרה הודות למיזם חברתי שאותו פיתחה אולטרייד, המבוסס על התהליך ITAD (ר"ת IT Asset Disposal), שמתבצע בתאגידים גדולים ברחבי העולם. המיזם כולל שיתוף פעולה עם חברות גדולות שיש להן תחלופה גדולה של ציוד מיחשוב. שיתופי פעולה דומים עשתה אולטרייד בעבר עם אורקל (Oracle) ישראל.

מאולטרייד נמסר, כי היא בדקה כל אחד מהמחשבים ש-"יצא לגמלאות" מהפניקס עד היסוד, ותיקנה או החליפה את החלקים הלקויים. המחשבים הניתנים לחידוש והשמשה נלקחו לטובת הקמת רשת המחשבים בבית העמותה, ואילו הציוד שנמצא לא תקין פורק עד לרמת השבב ונשלח למיחזור.

גדי רייכמן, מנכ"ל אולטרייד, אמר ש-"עם התקדמות השימושים והטכנולוגיה, לכל חברה שפועלת כיום בשוק יש ציוד מיחשוב ו-IT שיצא מכלל שימוש ומעלה אבק במחסן. דרך שיתופי פעולה מסוג זה אנחנו מוצאים לו שימוש ראוי ובאותה העת שומרים על הסביבה הודות להארכת החיים של המוצרים". לדבריו, "תרומה לקהילה הוא חלק משמעותי בפעילותנו, ואנו מודים על הזכות שניתנה לנו להעניק את תרומתנו הצנועה ולסייע לעמותת אמון לחיים בפעילותה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק

    כל הכבוד. מהלכים כאלה גורמים לנו המנמ"רים "לוותר" על השרת הישן , לא מחפשים קומבינות להשתמש בו ופשוט מעבירים הלאה.

אירועים קרובים