הלקוחות של יעל

בשבוע שעבר נערך כנס לקוחות טיבקו, שערכה קבוצת יעל, נציגת החברה בישראל. לאירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו לקוחות טיבקו ממגוון מגזרי המשק. הכנס נערך באולם וילה בגני התערוכה בתל אביב. דיילי ציפי רשמה והתרשמה, צפתה ונצפתה, והרי הדיווח לפניכם.

ג'יימס סטיוארט, מנהל מכירות אזורי, טיבקו, חשף את אסטרטגיית "יתרון 2 השניות", של החברה, המתמקדת בתהליכים עסקיים במקום בטרנזקציות

מימין: ג'יימס סטיוארט, טיבקו; נחום רוזנבאום, יעל; סני מנטל, מנהל אינטגרציה של פרויקט המרלוג בטבע; ארבל זיידל, מנהל תחום ERP Global ואינטגרציה בטבע

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל מנצח על פעילות הקבוצה

בוריס גלזמן, יועץ בכיר לפתרונות BI מטעם Spotfire, סיפר על פתרונות החברה המיועדים לתחקור המידע בארגון

ירון צבעוני, ראש צוות PSG באגף תהליכים עסקיים ביעל תוכנה, בהדגמה חיה של ממשל SOA

לקוחות יעל מאזינים ברוב קשב לאחת ההרצאות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים