הבקבוקים של פריסקייל
בטקס שהפך כבר למסורת ארוכת שנים במרכז הפיתוח של פריסקייל בהרצליה, עם קבלת נתוני המכירות השנתיים ממטה החברה בארה"ב, רוקח נשיא ומנכ"ל החברה, ישראל קשת, משקאות אלכוהוליים שפיתח בעצמו ומכין בקבוק משקה אחד לכל 100 מיליון דולרים של מכירות מוצרים שפותחו בישראל. השנה, לכבוד 789 מיליון דולרים של מכירות ממוצרים שפותחו בארץ, הכין קשת 8 בקבוקים, שנשאו שמות כגון: "געוולדיגער 70" (המכיל 70% אלכוהול), Jar of Joy ו"סוף הדרך". עם היציאה לסופ"ש, התכבדו כל העובדים לטעום מהתוצאות ולהרים כוסית עם המנכ"ל הברמן, לא לפני, שהתחייבו להשאיר את מפתחות המכונית במשרד, כתנאי לשתיה.
תגובות
(0)