דנה מנדל מונתה למנהלת עסקים ראשית ב-db@net

במסגרת תפקידה, תהיה מנדל אחראית על האסטרטגיה העסקית של db@net, כמו גם על התפעול השוטף שלה, ובכלל זה חדירה לתחומים חדשים בארץ, העמקת הקשר עם לקוחות קיימים ויצירת קשר עם לקוחות חדשים ● "הצטרפותי להנהלת החברה היא חלק ממגמת הצמיחה וההתחזקות שלה, תוך התמקדות בשוק הישראלי ובדגש על תחומי הפיתוח וניהול תשתיות שירותי מיחשוב הענן", אמרה לאנשים ומחשבים

דנה מנדל הצטרפה בשבוע שעבר ל-db@net, ותשמש כמנהלת העסקים הראשית של החברה.

db@net מספקת שירותים וייעוץ בפיתוח מערכות תוכנה מתקדמות בישראל. החברה הוקמה ב-1996, ויש לה מרכזי פתוח בישראל ובארצות הברית. במסגרת תפקידה, תהיה מנדל אחראית על האסטרטגיה העסקית של db@net, כמו גם על התפעול השוטף שלה, ובכלל זה חדירה לתחומים חדשים בארץ, העמקת הקשר עם לקוחות קיימים ויצירת קשר עם לקוחות חדשים. זאת, כחלק מתהליך ההתרחבות של החברה.

"במסגרת תפקידי, אהיה אחראית על התפעול השוטף, פיתוח עסקים ואסטרטגיית הפעילות של החברה", אמרה מנדל לאנשים ומחשבים. "הצטרפותי להנהלת החברה היא חלק ממגמת הצמיחה וההתחזקות שלה, תוך התמקדות בשוק הישראלי ובדגש על תחומי הפיתוח וניהול תשתיות שירותי מיחשוב הענן".

מנדל עבדה בעבר במשרד אלמגור ושות' (כיום דלויט ברייטמן אלמגור זהר). לאחר מכן עברה לאורקל (Oracle) ישראל, שם ניהלה את הפריסייל למערכת ה-ERP והתאמתה לעברית. בשש השנים האחרונות היא הועסקה בסאן (Sun), שבה ניהלה את עסקי התוכנה, לרבות מוצרי ניהול זהויות, MySQL, מוצרי SOA ורכיבי תקשורת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. nir talmor

    excellent move Mazal tov to Dana and the DB@net team a well deserved position best wishes

אירועים קרובים