יפה פרבר הצטרפה כשותפה לחברת הייעוץ אלטרנטיבה

במסגרת תפקידה החדש, תשמש פרבר כמנכ"ל אלטרנטיבה גלובל, המספקת שרותי יעוץ וניהול פרויקטים מבוססי IT לחברות בחו"ל ולחברות גלובליות בעלות מטה בישראל ● עם הצטרפותה לאלטרנטיבה, תהפוך פרבר לשותפה של מנחם רוזנבלום ודודי אברהמוביץ', הבעלים והמנכ"לים המשותפים של הקבוצה

יפה פרבר, לשעבר סגנית נשיא בכירה בנס ישראל, הצטרפה כשותפה לאלטרנטיבה, המתמחה בייעוץ ובליווי ארגונים. במסגרת תפקידה החדש, תשמש פרבר כמנכ"ל אלטרנטיבה גלובל, המספקת שרותי יעוץ וניהול פרויקטים מבוססי IT לחברות בחו"ל ולחברות גלובליות בעלות מטה בישראל. כמו כן, היא תהפוך לשותפה של מנחם רוזנבלום ודודי אברהמוביץ' – הבעלים והמנכ"לים המשותפים של אלטרנטיבה.

פרבר כיהנה בעבר בתפקידי ניהול בכירים בנס, בין היתר כסגנית נשיא בכירה ואחראית על כל פרויקטי החברה בישראל. היא בעלת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במינהל עסקים.

עם מינויה, אמרה פרבר, כי "הלקוחות שלנו הם בעיקר גופים הרוצים להיכנס ליישום פרויקטי ERP, CRM ו-MES. הם מחפשים גוף אמין ובעל ניסיון רחב ומוכח עם כל המערכות והיצרנים הקיימים כיום בשוק. אנו עובדים מול ההנהלות הבכירות של עשרות גופים וארגונים במשק הישראלי ובחו"ל, ואני שמחה לגלות את הפתיחות והרצון של הלקוחות בחו"ל לקבל יעוץ מגוף ישראלי מנוסה. ניסיוננו והצוות הגדול של אלטרנטיבה, נותנים ללקוחות החברה הגדולים בישראל וללקוחות החברה בחו"ל, תחושת בטחון ויציבות בכך שעומדת מולם חברה תומכת – החל משלב הגדרת האסטרטגיה של החברה וכלה בניהול ויישום הפרויקט ועד לעליה לאוויר".

לדברי מנחם רוזנבלום, נשיא אלטרנטיבה, "אנו שמחים לצרף לשורות החברה את יפה פרבר, המהווה את אחד מעמודי התווך של שוק מערכות המידע בישראל. יפה מתאימה לפרופיל של אלטרנטיבה, הכולל צוות של עשרות יועצים מנוסים ובכירים המביאים את ניסיונם העסקי, הניהולי והטכנולוגי ללקוחות החברה. יפה מביאה לחברה ידע עצום בתחום הפרויקטים הבינלאומיים, והניהול ניסיון רב וקשרים עם קהילת ה-IT והמנהלים הבכירים בישראל. אנו בטוחים שיפה תספק לנו ערך מוסף רב ויתרון יחסי מול חברות הייעוץ האחרות בארץ ובחו"ל".

דודי אברהמוביץ', מנכ"ל קבוצת אלטרנטיבה: "לאלטרנטיבה מובילות מובהקת בשוק הישראלי בהובלת פרויקטים בנושאי אסטרטגיית מערכות מידע, CRM, ERP ו-MES. לאלטרנטיבה ניסיון מוכח בכל הטכנולוגיות והפתרונות הקיימים היום בשוק. ההכרות של יפה פרבר עם מגוון הפרויקטים מחד ועם השוק הישראלי מאידך, תביא יתרון לאלטרנטיבה בעבודתה בארץ ובחו"ל ואנו כבר רואים את פירות החיבור בינינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים