סימנטק מסמנת V

הכנס השנתי Vision 2010 של סימנטק (Symantec) שנערך לאחרונה בברצלונה שימש עבור החברה כהזדמנות להשיק רשמית את הלוגו החדש שלה.

לוגו החברה החדש מצרף את השם סימנטק עם סימן הביקורת (Check mark) – הדומה לאות V, ממש כמו האות הראשונה של הרכישה האחרונה של חברת Verisign על ידי סימנטק. אגב גם שם הכנס מתחיל באות V. הלוגו החדש מסמל את מיקודה של החברה ביצירת אמון, והבטחה כי ללקוחות תהיה גישה פשוטה ומאובטחת למידע שלהם מכל מקום, וגם במעבר שקוף בין חיים הפרטיים והמקצועיים.

ה-Check mark של Verisign הוא הסמל המוכר ביותר של אמון מקוון, עם יותר מ-250 מיליון הופעות בכל יום בלמעלה מ-90,000 אתרי אינטרנט ב-160 ארצות. ה-Check mark והעיגול יהיו הסמל המשותף שישמש ברחבי כל מותגי סימנטק, כולל המותג הצרכני נורטון ומותג Symantec Hosted Services לשירותים בענן.

הלוגו מאחד את ההיקף הרחב של משאבי סימנטק ומגביר את זיהוי סימנטק ברחבי כל מגזרי הלקוחות, מהצרכן הפרטי עד לארגון הגלובלי הגדול ביותר.

"אנו מאמנים כי ה-Check mark של סימנטק יבטא אמון מקוון, באותה בה הדרך הסמל הידוע של נייק (Nike) מבטא כושר גופני", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "הלוגו החדש מסמל את חזונה של סימנטק לצרף יחד אבטחת זהויות ומכשירים, הגנת מידע, הקשר (קונטקסט) ורלבנטיות, והיתרונות ממינוף הענן – כולם גורמים מאפשרים קריטיים של אמון בעולם מקושר".

הלוגו הקודם של סימנטק נוצר בשנת 2000 ושירת את החברה יותר מעשור. בו הרחיבה סימנטק את מערך מוצריה והגדילה את ערכה ואת הרלבנטיות שלה ללקוחותיה על-ידי צירוף יחד של אבטחה, אחסון וניהול מערכות. הצמיחה הקבועה של סימנטק ענקית האבטחה וחברת התוכנה העצמאית ISV השלישית בגדולה בעולם התבססה גם על רכש מואץ של חברות המשלימות את היצע הפתרונות והטכנולוגיה שלה, כגון וריאטס לניהול אחסון וגיבוי ו-PGP ו-GuardianEdg לאחרונה. אך נדמה שזו הפעם הראשונה שחברה רוכשת מאמצת את הלוגו של החברה הנרכשת.

הלוגו החדש של סימנטק

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים