מבינים בבינה עסקית

פרק א'

מאות מקצועני BI הגיעו למרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה לכנס BI-Boom, ושמעו את כל החידושים החמים בנושא בינה עסקית. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעה גם דיילי ציפי, שרשמה והתרשמה, צפתה ונצפתה, והרי הדיווח לפניכם.

שרון הר עוז, מנהלת תחום פתרונות אנליטיים במיה מחשבים, נציגת סאס (SAS) בישראל, אמרה, כי אמזון (Amazon), אחת הלקוחות הגדולים של סאס, "לא מכניסה לאתר שלה פרט או נתון כלשהו אלא אם הוא מביא ומוסיף ערך ללקוח ומשם לחברה. הכול נמדד ומקבל תחזית". לכן, ציינה הרעוז, "הרכיב האנליטי חייב להיות מוטמע בכלי ה-BI ומשולב עם יישומים ארגוניים אחרים"

פלורה לוין, מנכ"ל B-Pro, שפתחה והנחתה את כנס, אמרה כי "הבינה העסקית הפכה לתשתית חיונית בארגונים. ארגונים מבינים שבלי כלי BI הם לא יוכלו לפעול ולהתחרות כיאות"

רז הייפרמן, סמנכ"ל מערכות המידע של ביטוח ישיר, הסביר כי "ארגונים כיום, יותר מתמיד, נדרשים להיות חדשניים. חלק ניכר מהחדשנות מגיע מבינה עסקית מבוססת ניתוח. אלה מהם שלא יפעלו כך לא ישרדו בשוק התחרותי של היום"

שמוליק סיטון, מנהל תחום BO בסאפ (SAP) ישראל, אמר, כי המוטו של כלי ביזנס אובג'קטס הוא שלא תידרש תמיכה כל הזמן. "יציבות היא מהות מפתח ב-BI", הוסיף סיטון

בועז גודוביץ', מנהל תחום SAP-BO במטריקס (Matrix), הציג בכנס מספר היבטים מהגרסה הבאה של מוצר ביזנס אובג'קטס, שתצא ברבעון הראשון של 2011. לדבריו, בשל העובדה שה-BI הפך למוצר צריכה, יהיו בגרסה הבאה של המוצר יכולת לניתוח אירועים ולקבלת התרעות על כל היבט רלוונטי

סבא מנמ"ר. רונן זרצקי, סמנכ"ל מערכות מידע ותפעול, ישראכרט סיפר לקהל מאזיניו באולם כי יום לפני הכנס הפך להיות סבא לנכדה שלישית, והוסיף כי הוא רק בן 49. "אתמול בלילה נסעתי לבית החולים ביקור חולים בירושלים כדי לבקר את הנכדה", סיפר, "ביד אחת החזקתי אותה  וביד השנייה עניתי לאי מיילים בבלקברי שלי". ומה חשבה על כך הסבתא, אשתו של זרצקי? "יש לנו נכדה רגועה"

המשך יבוא

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים