סמנכ"ל שיווק, פיתוח עיסקי ושירותי QA בטאקט בדיקות

רם יוניש (38) מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק, פיתוח עיסקי ושירותי QA בחברת טאקט בדיקות מקבוצת מטריקס. בתפקידו החדש יהיה אחראי יוניש על כניסת החברה לתחומים חדשים ולזיהוי שיתופי פעולה אסטרטגיים. בין השאר יקדם יוניש את הקמת מעבדת המובייל של החברה, הקמת התמחות בבדיקות אבטחת מידע, מינוף תחום בדיקות יחידה, בדיקות נגישות וקידום מתודולוגיות בדיקה חדשות במודלים מסורתיים וחדשים (Vgile).

יוניש עובד במטריקס כ-3 שנים ובמסגרתן הוביל את פעילות הבדיקות במטריקס גלובל – חטיבת האוף-שור של מטריקס, המבוססת על כח עבודה מהמגזר החרדי וכוללת מספר סניפים בישראל ובמזרח אירופה. יוניש מוביל גם את מרכז ההתמחות, בדיקות ו-QA, שהינו אחד מ-21 מרכזי ההתמחות של מטריקס. במסגרת תפקידו החדש, ימשיך כמוביל המקצועי של תחום הבדיקות במטריקס גלובל וכן בהובלת הלקוחות האסטרטגיים של החברה בתחום הבדיקות.

טרם כניסתו למטריקס הקים וניהל יוניש את חברת SureTest, העוסקת בתחום הבדיקות וה-QA וניהל את תחום הבטחת איכות תוכנה בג'ון ברייס הדרכה והטמעה.

יוניש מחזיק בתואר שני במנהל עסקים ואף מרצה זו השנה החמישית במסגרת הקריה האקדמית קרית אונו. יוניש מחזיק גם בהסמכה הבסיסית (CTFL) והמתקדמת(CTAL)  של ארגון הההסמכות הבינלאומי לבדיקות תוכנה – ISTQB. בנוסף, הוא מכהן כחבר בגוף המייעץ לארגון ITCB, האחראי על הסמכות בתחום הבדיקות בישראל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים