משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"השנה היא שנת תשע"א ואני מאחל, לפי ראשי התיבות, כי תהא שנת עשייה אנליטית. זאת היא השנה בה הגיעה האנליטיקה לראש סדר העדיפויות של המומחים המזהים את מגמות השוק, היצרנים והספקים הגדולים שיצאו למסע רכישות במאמץ לרכז ניסיון וידע אנליטי תחת כנפיהם ושל הארגונים המתקדמים אשר מבקשים לבצע את קפיצת הדרך אל מעבר לדו"חות הפשוטים ולהפעיל את האנליטיקה בשרות האסטרטגיה העסקית".

אילו דברים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"כבר יותר משלושה עשורים שאני פעיל בשוק התוכנה והאנליטיקה ולא היה לי רגע משעמם… אני מאחל לעצמי שבשנה הקרובה יגבר העניין בהמשך העשייה ואף יתעצם".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"למרות שהיינו בשולי משבר עולמי, הייתה זאת שנה טובה מאד לסאס (SAS) העולמית ולמיה בישראל. בניגוד לחברות רבות, התחייבה סאס שלא לפטר עובדים והצליחה לעמוד במשימה של עוד שנה רווחית ברצף בלתי פוסק וללא כל פיטורים. אין זה מקרה שסאס הוכתרה כחברה הטובה ביותר לעבוד בה בדירוג העולמי של השנה החולפת. גם בישראל אנו שומרים על רוח צוות משפחתית וייחודית המעניקה לעובדים וללקוחות את המטיב שיכולים מקצוענים להעניק.

שנת תש"ע שהסתיימה התאפיינה בהטמעת יישומים אנליטיים מתקדמים גם בתחום הבנקאות והפיננסים וגם במגזר הממשלתי והעסקי. בשנה הבאה עלינו לטובה נחזה בניצנים של ה-'טרנד' הבא של אנליזה סופר מהירה של כמויות נתונים אדירות שנוצרות גם ברשתות המדיה החברתית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים