משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: יניב ליבוביץ, מנהל אזורי, רד-האט

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"היעדים שלנו בשנה החדשה הינם המשך הרחבת בשורת הקוד הפתוח בשווקים השונים והרחבת מעגל הלקוחות והשותפים העסקיים. זאת בעולם התשתיות ממנו צמחה רד-האט (RedHat), ובדגש על החדרת טכנולוגיות הווירטואליזציה ומיחשוב ענן מבית רד-האט.

אני משוכנע, כי תחום התשתיות ימשיך להתרחב גם בשנה הבאה עלינו לטובה, על חשבון  מערכות  יוניקס (Unix) וחלונות (Windows). הפוקוס המרכזי שלי יהיה על הרחבת מעגל השותפים העסקיים בישראל, ובטריטוריה עליה אני אחראי.

ב-25 באוקטובר נקיים בישראל את הכנס המרכזי השנתי שלנו – Red Hat symposium- Open Source Day – בהשתתפות חברי ההנהלה העולמית, ביטוי למחויבות החברה לשוק המקומי. בנוסף, בעוד כחודשיים אנחנו עוברים למשרדינו החדשים והמורחבים ברעננה".

אילו דברים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"לפני כחודשיים הפסקתי לעשן. אני מצהיר על כך, כי זה מגביר את המחויבות שלי, ואני מקווה להתמיד. כמו כן, התחלתי להתאמן לקראת הטריאתלון. שילוב נפש וגוף מדבר אלי, ואני נכנס לכך יותר ויותר. העיסוק המסיבי בספורט והפסקת העישון הם יעדים שאני שמח שלבסוף הגעתי אליהם לאחר לא מעט עיכובים בנושא".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"השנה החולפת הייתה טובה מאוד לרד-האט, ובעת כתיבת הדברים רבעון חזק נוסף עומד בפני סגירה. ברמה המקצועית, באנו עם בשורת הווירטואליזציה, אשר כידוע ברובה מפותח בישראל, ואנו הולכים ומכים שורשים בתחום זה. כיום רד-האט מספקת פתרון תשתיתי מלא ברמת מערכת הפעלה, וירטואליזציה וסביבת ענן,  מה שמעניק ערך מוסף ללקוחות ויתרון משמעותי מול התחרות הקיימת.

הטריטוריה באחריותי התפתחה באופן מרשים. אנחנו ממשיכים לעמוד ביעדינו מדי רבעון, ואפילו עוברים אותם. הרחבנו את מעגל השותפים בטריטוריה. בישראל צירפנו את א.מ.ת מיחשוב כשותף פרמייר, הרחבנו לאחרונה את מערך ההדרכה וההסמכה באמצעות ג'ון ברייס הדרכה, ונמשיך בפיתוח מסיבי של עסקינו גם בשנה החדשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים