משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: שי און, מנכ"ל CA ישראל

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"CA הכריזה לפני כעשרה חודשים על מחויבותה האסטרטגית וכניסתה לעולם מיחשוב הענן. במהלך התקופה האחרונה השקענו למעלה מ-500 מיליון דולרים ברכישת חברות ומוצרים חדשניים הפועלים בעולם זה ואשר מתווספים לסל המוצרים הרחב של CA. פתרונות חדשים וייחודיים אלו, המוכוונים לעולם מיחשוב הענן, ממצבים את CA בשורה הראשונה של ספקי הפתרונות לעולם חדש זה.

בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה אנו מתכוונים לחשוף מוצרים אלו בפני השוק בישראל, ולבצע מספר פרוייקטים משמעותיים בתחום אשר יוכיחו את יתרונות הטכנולוגיה החדשה. במקביל, נמשיך בהיערכותנו הארגונית למול הדרישה הגוברת והולכת למוצרי ושירותי CA בישראל. אני שמח, כי הצטרפו לשורותינו מספר משמעותי של עובדים חדשים (גידול של למעלה מ-10%) המאפשרים לנו להציע ללקוחותינו רמה מקצועית גבוהה, רמת שירותיות מהטובות שיש ופריסה רחבה יותר של יכולות. בימים אלו אנו קולטים בברכה לתוך בית CA בהרצליה את עובדי חברת אובליקור מרעננה, אשר נרכשה על ידי CA לפני כתשעה חודשים. עובדים אלו יצטרפו למרכז הפיתוח של CA בהרצליה ואני משוכנע, כי יוסיפו תנופת עשייה וידע לכולנו".

אילו דברים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"בשנה החדשה אני מתכוון באופן אישי לפעול להגברת מעורבות CA בפעילות למען הקהילה והרחבת מחוייבותנו העיסקית לשוק הישראלי בכלל וללקוחותינו בפרט. אנחנו מאוד מעורבים בסיוע למערכת החינוך בגבעת אולגה ורואים בכך אתגר ומשימה לאומית לעזור לילדים להתקדם לתעודת בגרות ואף מעבר לכך. אני רוצה לאחל לכל עם ישראל, לקהילת המיחשוב ולעובדי CA היקרים ומשפחותיהם שנה טובה וברוכת הישגים בכל התחומים".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"השנה החולפת היוותה שנת שיא עבור CA ישראל. ההישגים העסקיים שלנו (צמיחה משמעותית במכירות, בבסיס הלקוחות, בכח אדם ובפרויקטים חוזרים) בלטו משמעותית גם ברמה העולמית בתוך CA ולראשונה הוכתר הסניף הישראלי כסניף המצטיין בכל החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים