המלאכיות של בלאט לפידות

במבצע מאורגן היטב יצאו בשבוע שעבר שליחים מטעם חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת Salesforce.com בישראל, לפעילות קידום מכירות שמטרתה להביא את בשורת הגרסה העברית החדשה של מערכת Salesforce.com CRM ופלטפורמת הפיתוח Force.com לכמה שיותר אנשים.

האזורים שנבחרו לפעילות היו אזורי התעסוקה של הרצליה פיתוח, רעננה, רמת החייל ורחובות, בהם ממוקמות חברות היי-טק רבות, בהן נפוצים יישומי Salesforce.com. דיילות מטעם בלאט לפידות לבושות כמלאכיות הציפו את המוקדים הללו בבלונים, שלטים וב-3,000 עלונים שחולקו לעוברים והשבים על מנת לייצר את הבאזז הראוי למאורע.

המלאכיות של בלאט לפידות מגיעות לאזור הרצליה פיתוח ומתחילות בחלוקת הבלונים והעלונים

 פותחים את פעילות הקד"מ של Salesforce בעברית עם בלונים ועלונים ביד. מימין: עידו הכהן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של בלאט לפידות יישומים ארגוניים, ומאיה קומרוב, מנכ"לית החברה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים