שימי בן ברוך מונה למנכ"ל טופ אקספרטס מקבוצת טופ מערכות

מצטרף להנהלת קבוצת טופ מערכות ומביא עמו ניסיון עשיר של יותר מ-20 שנה בתחום הטכנולוגיות וניהול מערכות המידע, לרבות במוצרי אורקל, בין היתר כסמנכ"ל טכנולוגיות ומערכות מידע במרכז הרפואי שערי צדק

שימי בן ברוך מונה למנכ"ל חברת טופ אקספרטס

שימי בן ברוך מונה למנכ"ל חברת טופ אקספרטס (Top Experts) מקבוצת טופ מערכות (Top Group).

בן ברוך מצטרף להנהלת קבוצת טופ מערכות ומביא עמו ניסיון עשיר של יותר מ-20 שנה בתחום הטכנולוגיות וניהול מערכות המידע, לרבות במוצרי אורקל. בעברו כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות ומערכות מידע במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים, כמנמ"ר של חברת מובילאיי (Mobileye), כסמנכ"ל מערכות מידע גלובלי בחברת ברייטסורס אנרג'י (BrightSource Energy) ועוד.

טופ אקספרטס הוקמה כיחידה חדשה בטופ מערכות, אשר תרכז ותנהל את פעילות אורקל (Oracle SaaS) בחברה, לרבות מוצרי Oracle Fusion Cloud, ובהם HCM ,EPM ,ERP ומוצרי NetSuite ERP. החברה תתמקד ביצירת "שפה משותפת" בין הלקוחות בארגון לבין אנשי הטכנולוגיות והיישום ומחויבת להטמעה אפקטיבית ולשיפור ביצועי הלקוחות, באמצעות חיבור בינם לבין אנשי הטכנולוגיה.

"החזון שלנו הוא לספק ללקוחותינו פתרון יישום למערכות ליבה מבית אורקל, עם הבנה של צורכי 'בעלי העניין', אמר בן ברוך עם מינויו. "על מנת להבטיח כי הצרכים המקצועיים של הלקוחות מיושמים באופן מדויק, אנו פועלים בשיתוף עם מובילי תוכן, אשר ידברו בשפה המקצועית של הלקוחות. כחברה בת של טופ מערכות, אנו יודעים לתת מענה עסקי וטכנולוגי מלא ללקוח, גם אם מדובר במוצרים שאינם חלק מחבילת מוצרי אורקל, כך שהלקוח מקבל פתרון 360 לכלל הצרכים של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים