בא לבקר במאורת הנמר: עמית ארמוזה, נספרו

12/02/2023 14:33
עמית ארמוזה, סמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת הפתרונות נספרו בחברת נס

בשבוע שעבר התארח במאורת הנמר עמית ארמוזה, סמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת הפתרונות נספרו בחברת נס.

ארמוזה החל את דרכו בנס לפני 22 שנים ומילא בה מגוון תפקידי ניהול בתחומי השליטה והבקרה, תשתיות המחשוב והסייבר, וכיום, כאמור, מנהל את קבוצת הפתרונות והמוצרים נספרו, המייצגת פתרונות של עשרות חברות מוצר בינלאומיות ומקומיות בחזית החדשנות הטכנולוגית.

לדברי ארמוזה, "אנו נמצאים בתקופה מעניינת ומרובת הזדמנויות. הענף שבו אנו חיים משתנה ומתפתח בקצב מהיר ויוצר צורך להיות אג'יליים וחדשניים".

"כגוף פתרונות ומוצרים", אומר ארמוזה, "האתגר שלנו כיום הוא לא רק למצוא את הטכנולוגיה הטובה ביותר, אלא להציע דרכים העוטפים את המוצר עם שירות מנוהל מלא. שירות מקצה לקצה, שמאפשר ללקוחות לקבל המלצות ופתרונות לכל הצרכים והאתגרים שלהם".

"אנו בנספרו פועלים באמצעות 200 מומחים מכלל עולמות התוכן, זיהוי פתרונות חדשניים בעולמות הדיגיטל, הסייבר, ניהול התוכן ונוספים, על מנת לייצר ערך עבור לקוחותינו אל מול השינויים, ההזדמנויות והאתגרים בשוק – הן ברמת המוצר והן ברמת שירותי המומחה המתלווים אליו".

"שנת 2022 הייתה שנה מצוינת בנספרו", מספר ארמוזה. "נכנסנו לעולמות חדשניים, הבאנו ארצה טכנולוגיות מתקדמות. ערכנו פרויקטים מאד גדולים בתחומים רבים ובהם כלל עולמות הדיגיטל, ומעל כולם – בתחום הסייבר והגנת המידע, שם עשינו את קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר שלנו. בנספרו אנו מסייעים למאות ארגונים חדשניים, המגיעים מעולמות ה-Digital Native, כמו גם לאלה הוותיקים יותר, מבוססי מיינפריים, ומייצגים יותר ממאה יצרני טכנולוגיה עולמיים וישראליים, בהם – ענקית התוכנה ברודקום (Broadcom) הכוללת גם את  סימנטק (Symantec), אופן טקסט (OpenText), גלאסבוקס (GlassBox), ריברבד (Riverbed), ג'ייפרוג (JFrog) ודרופבוקס (Dropbox), שהצטרפה אלינו ממש לאחרונה באופן בלעדי בישראל.

כמי שידוע כחובב טיולים במקומות אקזוטיים בעולם וכאחד הצלמים היותר מוכשרים בענף, חלק ארמוזה עם ה"נמר" תמונות וצילומי טבע שלא היו מביישים את ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים