אקווה סקיוריטי במבצע "חיבוק לחורף" בשיתוף עמותת רוח טובה

החורף הקר תופס אנשים מעוטי יכולת ללא הגנה מפניו והם נזקקים לסיוע ● חברת אבטחת המידע בענן החליטה לגייס את עובדיה, שתרמו מעילים, אותם פשוט תלו על קולב במשרד כדי שיעבורו הלאה למי שיוכל להתחמם איתם

מימין: אריזת מעילים לתרומה במשרדי אקווה סקיוריטי; משמאל: אחד המתלים שהוצבו במשרדים לתרומה.

במיוחד בימים אלו, בהם מרגישים את הקור ויוקר המחיה רק עולה, יצאה חברת אקווה סקיוריטי – המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן – במיזם 'חיבוק לחורף' בשיתוף עם עמותת רוח טובה

העמותה, העוסקת בקידום ההתנדבות בישראל, וחברת אבטחת המידע ערכו במסגרת המיזם במשרדי אקווה סקיוריטי מבצע התרמה של מעילים למעוטי יכולת.

חברת אקווה העמידה מתלים במשרד ובמשך חודש נתרמו על ידי העובדים עשרות מעילים לכל הגילאים. המעילים נמסרו לעמותת לשובע – המפעילה פרויקטים רבים של עזרה למעוטי יכולת. בנוסף למעילים, חברת אקווה תרמה לעמותה גם מחשבים ניידים, וציוד משרדי לשימוש 21 מבתי הנוער "קדימה", אותם מפעילה העמותה ברחבי הארץ, במטרה לקדם ולהעצים ילדים ובני נוער הגדלים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל.

קרני שמש, אחראית חווית עובד באקווה סקיוריטי אמרה: "עמותת לשובע פועלת באופן מעורר השראה לסייע לאלו שחסר להם וזקוקים לסיוע, ואנחנו שמחים על הזכות שניתנה לנו לקחת חלק בפעילות הענפה והמבורכת שלהם. הדאגה שלהם לזולת, והרצון לקדם אותו, עולים בקנה אחד עם הערכים שלנו באקווה, כחברה ששואפת להעניק בחזרה לקהילה שבה היא פועלת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים