איפרוסיס מקבלת מסאפ הסמכת BTP

צוות איפרוסיס. מימין: דודי מיכאלי – CTO, ליעד שטרית – מפתחת BI, שלומי זינו – מומחה BI, אנה שכטמן – מפתחת BI, אלירז שינשולקר – מומחה BI, ועמית ברקאי – מנכ"ל איפרוסיס.

עובדי איפרוסיס (iprosis), המהווה שותף עסקי ותיק של סאפ (SAP) בתחום הדטה והטכנולוגיה, שמחו לקבל הסמכה  לשירותי SAP Business Technology Platform.

SAP Business Technology Platform היא פלטפורמת ענן, המשלבת ניהול נתונים, כלי ניתוח, בינה מלאכותית, פיתוח יישומים, אוטומציה ואינטגרציה בסביבה מאוחדת אחת, המסייעת לארגונים להאיץ חדשנות ולממש את הפוטנציאל העסקי שלהם.

עמית ברקאי, שותף ומנכ"ל איפרוסיס, אמר כי, "אנחנו שמחים וגאים להיות החברה הראשונה בישראל עם הסמכה רשמית של SAP BTP. השותפות האסטרטגית ארוכת השנים שלנו עם סאפ, מהווה מנוע צמיחה מרכזי לחברה וההכרה בהתמחות שלנו כשותף Advanced הינה אבן דרך חשובה עבורנו. חדשנות, פיתוח מקצועי ואישי של העובדים וכן שותפויות אסטרטגיות הם ערכים מרכזיים שמובילים את איפרוסיס. נמשיך לצעוד יחד גם בשנת 2023 לעבר הסמכת Expert, הגבוהה ביותר".

שרון בן ארי, מנהלת שותפים עסקיים בסאפ ישראל, אמרה כי, "אנו מברכים את צוות המומחים של איפרוסיס על קבלת ההסמכה לשירותי SAP BTP. איפרוסיס מיישמת פתרונות סאפ בתחום הדטה והטכנולוגיות למעלה מ- 10שנים, בהן צברה מומחיות המאפשרת לה לספק שירותי ייעוץ ויישום פתרונות טכנולוגיים הממנפים נתונים לטובת יצירת תובנות וביצוע טרנספורמציה בתהליכים עסקיים. אנו פועלים כדי להעמיק את הידע של השותפים שלנו ולספק להם את הכלים הנחוצים להם במטרה ללוות את לקוחותינו המשותפים במסע הטרנספורמציה העסקית שלהם לשירותי הענן של סאפ בצורה מהירה ובטוחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים