שרון בריזינוב מקלארוטי גילה חולשות אבטחה – וקיבל פרס ממערך הסייבר

שרון בריזינוב, ראש צוות מחקר Team82 בחברת קלארוטי, עם תעודה ההוקרה שקיבל במסגרת טקס המצטיינים השנתי של עובדי מערך הסייבר הלאומי.

שרון בריזינוב, ראש צוות מחקר Team82 בחברת קלארוטי (Claroty), זכה באחרונה לכבוד בטקס המצטיינים השנתי של עובדי מערך הסייבר הלאומי בהרצליה.

בריזינוב זכה בהוקרה מיוחדת על הישגיו בגילוי חולשות אבטחה, לאחר שמסר בחודשים האחרונים עשרות רבות של דיווחים בעלי דרגת איכות גבוהה וציון כללי גבוה, שהביאו אותו למקום השני ברשימת המדווחים של "היכל התהילה" של המערך.

היכל התהילה של מערך הסייבר הלאומי מפרסם מדי חודש את רשימת האזרחים ומומחי הסייבר המדווחים על חולשות אבטחה שאיתרו. מיזם זה, הפועל במסגרת התוכנית לגילוי חולשות, נועד לשרת את המדינה למטרת חיזוק חוסן הסייבר וצמצום הפגיעויות. היכל התהילה מפרסם פרטים מלאים אודות הדיווחים ומדרג את תרומתם למאמץ הלאומי. בריזינוב מוקם בשלושת המקומות הראשונים בדירוגים שפורסמו בחודשים האחרונים.

ציפי, שהוזמנה לטקס המצטיינים, הרימה כוסית עם המשתתפים לכבוד השנה החדשה וגילתה כי צוות Team82, בהובלתו של בריזינוב ובראשותו של סגן הנשיא למחקר בחברה, אמיר פרמינגר, חשף 44 פרצות אבטחה במחצית הראשונה של 2022 ובסך הכל 335 חולשות אבטחה עד כה בתחום האינטרנט המורחב של הדברים (XIoT). עוד התברר לה כי הצוות פרסם לאחרונה דו"ח החושף כי שיעור גילוי חולשות האבטחה בהתקני IoT עלה ב-57% במחצית הראשונה של 2022 בהשוואה למחצית הקודמת.

"צוות המחקר ואני בוחנים ומנתחים את מרחב הסייבר כחלק משגרת היומיום שלנו", אמר בריזינוב לאחר קבלת הפרס. "מערכות סייבר-פיזיות הנמצאות בבסיס של תשתיות קריטיות, דוגמת חשמל, מים ובתי חולים, הן בגרעין החיים של כל אחד מאתנו, ואני גאה להוביל את הצוות שלנו להישגים ולגילויי חולשות אבטחה, שמאפשרים להגן על חיים של כל אחד מאזרחי המדינה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים