חמש שאלות לגיא אופק, מנהל תחום איכות נתונים באמן מחשבים

גיא אופק, מנהל תחום איכות נתונים בקבוצת אמן מחשבים, מייצגת בישראל את טריליום, העוסקת בתחום טיוב הנתונים. לגיא תואר ראשון במנהל עסקים בהצטיינות מטעם המכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות יתרה מטעם אוניברסיטת תל אביב. הוא משמש מזה ארבע שנים באמן מחשבים כמנהל שיווק של מגוון מוצרים ותחומים. לפני כן שימש ככלכלן בחברת החשמל.

מה הדבר החשוב ביותר אותו עשית או הובלת ב-100 הימים האחרונים?
"במרוצת 100 הימים האחרונים זכיתי להיכנס לתפקיד מנהל תחום איכות הנתונים באמן מחשבים. נחשפתי לתחום מרתק בו לאמן יש מומחיות ייחודית של תחקור וטיוב נתונים בשימוש 'טריליום' –  כלי התוכנה בתחום זה. נחשפתי לעובדים המקצועיים במחלקה ולפרויקטים המרתקים אותם אנו מנהלים בנושא תחקור איכות נתונים וטיובם".

מה הדבר החשוב ביותר אותו עשו המתחרים שלך ב-100 הימים האחרונים?
"נוכחות מתחרים בתחום תחקור איכות הנתונים בעזרת כלי כשלנו אינה מורגשת בארץ. יחד עם זאת, לכלים אותם אנו מייצגים יש מתחרים בחו"ל (כחלק מחבילה של מוצרי ETL שונים). חברות רבות עושות כיום ככל שביכולתן להתייעל על ידי תחקור נתוניהן למציאת 'כיסי רווחיות' חבויים, לעיתים אף מכוח רגולציה. המתחרים של כלי טריליום בעולם, עדים אף הם לנושאים אלו ואני מניח כי פועלים בהתאם".

מיהו האדם שהשפיע ביותר על חייך המקצועיים?
"האדם שהשפיע  ביותר על חיי המקצועיים הוא ד"ר מאיר קרלינסקי, אחד המרצים הפרקטיים ביותר בתחום השיווק. אדם שהנחיל בי מחשבה עסקית הלכה למעשה".

מה אתה עושה בזמנך הפנוי?
"את הזמן הפנוי אני מקדיש לאשתי וילדי וכן לקונסולת המשחקים החביבה עלי".

מה הקהילה לא יודעת עליך, אבל צריכה לדעת?
"אני 'פריק' של שירות טוב. נושא השירות מבדל אותנו ממתחרינו. אני להוט אחר מתן שירות טוב ללקוחות ומצפה גם לקבלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים