כיצד מפתח מתחיל צריך להתנהל כדי להיכנס להיי-טק?

מימין: שחר נחמוקה – מומחה לגיוס טאלנטים בטורי; מור צח מוכתר – מומחית לגיוס טאלנטים בטורי; מעיין תבור-פרידמן – אחראית משאבי אנוש בטורי; זיו ארליכסון – ראש צוות ההנדסה בטורי; שמעון מויאל – מוביל קהילת #כולא_לייק; ואדיר קנדל – ראש קהילת Fed Cast.

50 ג'וניורים בתחום הפיתוח השתתפו במיטאפ שנערך במשרדי חברת הסטארט-אפ הישראלית טורי (Torii) בכפר סבא, שבו נפגשו ושוחחו עם מובילים בקהילת ההיי-טק על הדרכים והפעולות שעליהם לעשות כדי להתחיל את דרכם בענף. המיטאפ נערך בשיתוף עם Fed Cast – קהילת מפתחי הפרונט הישראלית, המעשירה אותם דרך תכנים מקוריים ויצירת שיח בין חברי הקהילה, ועם קהילת #כולא_לייק, מיזם שינוי חברתי והתנהגותי המסייע לג'וניורים בתחילת דרכם.

המשתתפים שמעו הרצאות מפי שמעון מויאל, המוביל את קהילת #כולא_לייק, ויעקב גבריאלוב, מנטור בקהילה, שסיפר כיצד ניתן להצליח בראיון טכני וסיפק טיפים מעשיים. זיו ארליכסון, ראש צוות ההנדסה בטורי, דיבר על תהליך האון בורדינג בחברה לג'וניורים. כמו כן, התקיים פאנל שאלות ותשובות יחד עם אדיר קנדל, ראש קהילת Fed Cast, מעיין תבור-פרידמן, אחראית משאבי אנוש בטורי, והמגייסות של החברה, שניהלו שיח פתוח עם הג'וניורים בשלל סוגיות רלוונטיות: כיצד לפנות למגייסות, כיצד מפתח מתחיל צריך להתנהל ברשתות החברתיות ולהבליט את עצמו, כתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות ושמירה על מוטיבציה בענף שבו ההזדמנויות לג'וניורים הן מעטות.

תבור-פרידמן אמרה, כי "למרות הביקוש הגבוה לעובדים בהיי-טק לבעלי רקע בתחום, ללא ניסיון לא קל למצוא עבודה. הג'וניורים קיבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של תהליך גיוס עובדים ומה נדרש מהם כדי להיערך לראיונות ולמבדקים ולמצוא עבודה. המועמדים, שלעיתים מפתחים מיתוסים בנוגע לסיבות שבגינן מגייסת לא חזרה אליהם, או מדוע אין התקדמות – קיבלו הצצה לדרך המחשבה של המגייסות ותובנות אמיתיות על הנושא".

מויאל ציין, כי "אנחנו שומעים על הרבה חברות שאוהבות לספר על עצמן שהן ידידותיות לג'וניורים, אבל זו לרוב סיסמה ריקה מתוכן. טורי באמת מקבלת ג'וניורים ומעצימה אותם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים