המחווה המרגשת של קורנית דיגיטל לרוכבים עיוורים

החברה המתמחה בתחום אופנה דיגיטלית לתעשיית הטקסטיל הוקירה קבוצת רוכבי אופניים עיוורים מעמותת "רוכבי השרון כן ולא" רגע לפני שהם משלימים את שביל ישראל, בהענקת מאה סווטשירטים מודפסים

החולצות שייצרה קורנית עבור רוכבי השרון העיוורים.

קורנית דיגיטל, חברה עולמית המתמחה בתחום האופנה הדיגיטלית לתעשיית הטקסטיל, העניקה מאה סווטשירטים לקבוצת רוכבי האופניים העיוורים מעמותת רוכבי השרון כן ולא. החולצות הודפסו במיוחד עבור הקבוצה ונושאות את שם העמותה בכתב ברייל, לצד ציור של מפת ישראל, עם נקודות שניתן למשש, המסמנות את מסלולי הרכיבה של הרוכבים ברחבי הארץ.

רוכבי השרון עם החולצות של קורנית דיגיטל.

רוכבי השרון עם החולצות של קורנית דיגיטל. צילום: קורנית דיגיטל, עמותת רוכבי השרון

קבוצת האופניים המיוחדת, שמורכבת מרוכבים בני 21 עד 75 ורוכבי אופניים קדמיים-מתנדבים, משלימה בימים אלה את שביל ישראל ונותרו לה שני מקטעים לסיום השביל.

מזה שמונה שנים שהרוכבים יוצאים פעמיים בשבוע לרכיבה ולעתים אף נשארים לישון בשטח. הפעם הם עצרו במשרדי קורנית דיגיטל בראש העין, שם זכו לקבלת פנים חמה ולטקס מרגש שבמסגרתו הוענקו להם ולמלוויהם החולצות, שהודפסו על גבי מדפסות קורנית, המיועדות להדפסה דיגיטלית על טקסטיל באופן אקולוגי ובר קיימא.

אחת מרוכבות הקבוצה ממששת את כתב הברייל שעל החולצה.

אחת מרוכבות הקבוצה ממששת את כתב הברייל שעל החולצה. צילום: קורנית דיגיטל, עמותת רוכבי השרון

טכנולוגיה פורצת דרך של הדפסת תלת-ממד על טקסטיל

איריס מונטאנו מעמותת רוכבי השרון, מסרה: "האתגר הגדול ביותר של אנשים לקויי ראייה הוא היציאה מהבית, בשל ביטחון עצמי נמוך שהם חשים בדרך כלל. אנחנו בעמותת רוכבי השרון מעניקים להם לא רק דרך להתמודד עם הביטחון העצמי, אלא גם פעילות חברתית מעשירה המפתחת את הכושר הגופני שלהם. תודה לקורנית דיגיטל על החיבוק החם והתרומה המקורית".

לדברי אילן גבעון, סמנכ"ל תפעול בקורנית דיגיטל: "כחברה שחרטה על דגלה לתרום לקהילה, קורנית שמחה לחבק את עמותת רוכבי האופניים היקרים ולהעניק להם כהוקרה חולצות עם כתב ברייל, שהודפסו בטכנולוגיה פורצת דרך של הדפסת תלת ממד על טקסטיל (XDI). אנו בטוחים כי החולצות ישמשו אותם בלילות הקרים, ומאחלים להם הצלחה בהמשך המסע להשלמת שביל ישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים