נס טכנולוגיות מצטרפת למיזם הסרט האדום למלחמה בתאונות הדרכים

ענקית המיחשוב תעודד את עובדיה לתלות סרט אדום על מכוניות החברה ולהביע בכך מחויבות אישית לנהיגה זהירה ● במקביל: מאות סרטים יחולקו מחר (ב') לבאי הכנס החצי-שנתי של אנשים ומחשבים

נס טכנולוגיות הודיעה, כי בחרה להצטרף למיזם "הסרט האדום" למאבק בתאונות הדרכים, היוצא לדרך בימים אלו. את הפרויקט יזם אורי קידר, מנכ"ל עיריית רעננה לשעבר, ששם לו למטרה להעלות את נושא המאבק בקטל בדרכים למודעות הציבור. באמצעות קשירת סרט אדום על המראה הימנית של הרכב, מצהירים נהגים שיברחו לעשות זאת על מחויבות אישית לנהוג באופן זהיר יותר ולציית לחוקי התנועה.

גם קבוצת אנשים ומחשבים נרתמה למיזם ופנתה לחברות היי-טק בבקשה לעודד את עובדיהן לתלות את הסרט על מכוניותיהם. נס טכנולוגיות היא החברה הראשונה שנענתה לאתגר ומחלקות משאבי האנוש והרכב בחטיבת הלוגיסטיקה בנס, נטלו על עצמן לקדם פעילות זו. כך, בימים אלו מחולקים סרטים אדומים לכל עובדי נס.

במקביל, יחולקו מחר (ב') סרטים אדומים לבאי הכנס החצי-שנתי של המנמ"רים והמנכ"לים שיתקיים במרכז הכנסים אווניו בהפקת אנשים ומחשבים. כל משתתף יקבל סרט ודף הסבר על המיזם. נציג מטעם המיזם יסביר לבאי הכנס את משמעות תליית הסרט וידגיש את חשיבות הנושא.

"אנו רואים במאבק בתאונות הדרכים ערך עליון והצטרפותנו למבצע מביעה מחויבות אישית של עובדי החברה לנהוג בזהירות ולעשות הכל על מנת למנוע את תאונות הדרכים, שהפכו למכת מדינה וגובות מחיר דמים", אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל.

אורי קידר, יוזם המבצע, הציב יעד של חלוקת שני מיליון סרטים אדומים לנהגי ישראל, במטרה להביע את מחאתו נגד הקטל בדרכים ומחויבות לנהיגה זהירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים