מדברים על חדשנות בשוק הביטוח: טרנספורמציה מאוחרת אבל אגרסיבית

משמאל: רוני על-דור - מנכ"ל סאפיינס, אלכס צוקרמן - סמנכ"ל אסטרטגיה בסאפיינס, קובי בנדלק - מנכ"ל קהילת אישורטק ישראל, וטלי קפלן - מנהלת השיווק של סאפיינס ישראל.

בכירי חברת סאפיינס וסטארטאפים מקהילת אינשורטק ישראל התכנסו לדון בנושא אימוץ חדשנות בחברות הביטוח.

הדובר המרכזי היה אלכס צוקרמן, סמנכ"ל אסטרטגיה בחברת סאפיינס, שציין כי שוק הביטוח עובר טרנספורמציה דיגיטלית מאוחרת ואגרסיבית יותר לעומת שווקים אחרים. לדבריו, "בעשור האחרון החלו חברות מתחום האינשורטק להביא מודלים חדשים, ובמקביל העולם נהיה דיגיטלי והצורך להתנהל בצורות מסוימות החל לזלוג גם לתחום הביטוח. כיום, כולם מבינים שצריך לעבור לענן, גם אם זה כואב וקשה, גם אם יש עניינים של אבטחת מידע ושל GDPR".

קובי בנדלק, מנכ"ל קהילת אישורטק ישראל, אמר, כי החיבור של הסטארט-אפים הצעירים עם סאפיינס מביא ערך עצום לאקוסיסטם. "אנו רואים בחיבור עם סאפיינס מהלך אסטרטגי, שפותח לסטארט-אפים פלטפורמה בינלאומית לשיתוף פעולה וכן חשיפה אדירה ללקוחות פוטנציאליים. סאפיינס מלווה את האקסלרטור מתחילתו והחיבור שלה לאקסלרטור מאפשר גם לה להיות קרובה ליזמים הצעירים ולעולם התוכן המתחדש-כל-רגע של התעשייה הזו. אינשורטק ישראל שמחה על השיתוף העסקי עם סאפיינס שמתרחב גם לפעילויות נוספות שלנו ברחבי העולם".

טלי קפלן, מנהלת השיווק של סאפיינס ישראל, ציינה, כי הרגולציה בתחום הביטוח היא גורם משמעותי שדוחף לשינוי, לצד העובדה שלקוחות בעידן הדיגיטלי מחפשים צורה שונה של תקשורת עם חברת הביטוח. כיום, כל צורת ההתקשרות למבטחים היא שונה, מרבית המבוטחים רוכשים ביטוח אונליין והחברות מבינות שיש צורך קריטי בניהול מסודר של הדאטה בענן ובהגנה על המידע הרגיש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים