קמפוס מיקרוסופט זוהר בצבעי הגאווה

כן עושה. קמפוס מיקרוסופט בהרצליה, שלבש מיצג גאווה לכבוד חודש הגאווה.

לכבוד חודש הגאווה, האירה מיקרוסופט את הקמפוס שלה בהרצליה בצבעי הגאווה עם הכיתוב Love is Love למען זכויות שוות לכולם.ן.

במקרה או שלא, שוכן הקמפוס של מיקרוסופט ברחוב אלן טיורינג – מגדולי המדענים של המאה העשרים, שהניח את היסודות למחשב המודרני, ונרדף באכזריות בשל נטיותיו המיניות, עד ששם קץ לחייו החודש לפני 68 שנים, מה שהוסיף סמליות מיוחדת למיזם.

עובדי מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח נרתמו גם השנה למען קהילת הלהט"ב, ותרמו לארגון הנוער הגאה איגי, ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל, כאשר מיקרוסופט הכפילה את סכום התרומה. התרומה תסייע לאיגי לקדם סובלנות בנושאי נטייה מינית, זהות ומגדר, ולפעול למיגור הלהט"בופיה.

בנוסף, החברה תרמה מלגות מלאות ללימודי השכלה גבוהה לסטודנטיות וסטודנטים על הקשת הטרנסג'נדרית. זאת, במסגרת פרויקט שמתקיים זו השנה השביעית בשיתוף עם ארגון "מעברים".

קובי מימון, יו"ר התא הגאה של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, אמר, כי במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח פועלים כל השנה למען העובדות והעובדים הלהט"בים והקהילה הלהט"בית באמצעות התנדבות, תרומות, והשתתפות בפעילות הסברה. "העצמה והכלה של כל המגדרים והמגזרים באוכלוסייה היא ערך מרכזי במיקרוסופט. אנחנו פועלים מתוך אמונה והכרה שגיוון אנושי הוא לא רק ערך מוסרי, אלא גם צורך עסקי, וקבוצות עבודה מגוונות הן המפתח שלנו להצלחה כחברה. הפעילות של ארגון איגי מתכתבת עם ערכי מיקרוסופט, ומלבד הפעילות שלנו ושל עובדינו למען קהילת הלהט"ב, אנו תמיד שמחים להירתם למען ארגונים המקדמים מטרות חשובת כאלה על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים", אמר.

במסגרת הסיוע לקהילת הלהט"בית בחברה, מיקרוסופט מעניקה 60 אלף שקלים לכל עובד לסיוע בתהליך פונדקאות, ולמעשה הייתה החברה הראשונה בישראל להציע זאת, וסחפה אחריה חברות נוספות במהלך השנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים