שרית חלפון מונתה לסמנכ"לית שירותי מומחה באקספרדה

חלפון מגיעה לאקספרדה מדטה סייט, שאותה החברה רכשה ● היא תנהל את פעילות צוותי ה-DBA של אקספרדה בנוגע לשירות הלקוחות, התפעול, הפיתוח העסקי ושימור ההון האנושי

שרית חלפון, סמנכ"לית שירותי מומחה באקספרדה.

אקספרדה, שעוסקת בתחום בסיסי הנתונים, הודיעה היום (א') כי מינתה את שרית חלפון לסמנכ"לית שירותי מומחה בחברה.

חלפון מגיעה לאקספרדה מדטה סייט, שאותה רכשה החברה, שם היא שימשה כמנהלת תיקי לקוחות. בתפקידה החדש היא תנהל את פעילות צוותי ה-DBA באקספרדה בכל הנוגע לשירות הלקוחות, התפעול, הפיתוח העסקי ושימור ההון האנושי.

יש לציין שחלפון, בוגרת כלכלה ומנהל עסקים, מביאה עימה לתפקיד שבע שנות ניסיון כמנהלת תיקי לקוחות בדטה סייט ובאספרדה. בתפקידה כסמנכ"לית שירותי מומחה, היא תצטרף לבוריס פינסקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות, בניהול צוותי ה-DBA, ותתמקד בתחומי שירות הלקוחות, תכלול המשימות והדליוורי, ייזום שירותים חדשים, מכירות ופיתוח ההון האנושי הטכנולוגי של החברה, בממדים האישי והמקצועי.

"פינסקי ואני עובדים יחד כבר שנים רבות, אין לי ספק ששיתוף הפעולה הפורה ימשיך להניב ולתרום לביסוס מעמדה של אקספרדה כאוטוריטה בתחום בסיסי הנתונים ושירותי המומחה בישראל", אמרה חלפון.

אקספרדה מציעה שילוב של שירותי מומחה ופתרונות מקצה לקצה בעולמות הדטה. החברה מעסיקה 70 עובדים, ומספקת ללקוחותיה בארץ ובחו"ל ליווי, שירותי מומחה ותמיכה בתהליכי הקמה, פיתוח ותחזוקה של מערכות ותהליכים בסביבות טכנולוגיות מגוונות. באקספרדה יודעים לספר שהמערכת שלה מנגישה את המידע לכל צרכני הנתונים בארגון, שומרת על זמינותו ושרידותו תוך עמידה בתקנים הנדרשים, ומסייעת ללקוחותיה להפוך את המידע הארגוני שברשותם לכלי עסקי.

לדברי אביב מדמון, מנכ"ל החברה. "אין לי ספק שחלפון, עם כל היכולות העסקיות והטכנולוגיות שהיא מציעה, יחד עם האכפתיות והכישרון שלה, תוביל היטב את עולם השיווק והשירות באקספרדה, ותספק לצוותים המקצועיים שלנו את התנאים לפרוח ולשגשג".

 

 

 

 

 

 

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ינוב דוד

    ברכות לרגל המינוי. הרווח כולו שלהם

  2. חגית טישלר

    שרית האלופה ,מזל טוב על המינוי בהצלחה רבה בתפקיד החדש ,בטוחה שתעשי גם בו חייל .

  3. שרון בר

    ברכות לרגל הקידום. אלופה שאת ❤️

אירועים קרובים