באו לבקר במאורת הנמר: נטלי קנטור, טובי שמידט ומרטה רוז מ-TeamViewer

07/03/2022 11:58
מימין לשמאל: נטלי קנטור, מנהלת תחום Mediterranean, טובי שמידט ומרטה רוז מחברת טים ויואר.

באחרונה ביקרו אותי במאורה שלי טובי שמידט, מנהל ערוצי המכירות, מרטה רוז, מנהלת ערוצי חשבונות באזור הים התיכון ומזרח אירופה, ונטלי קנטור, שמיד נפרט על עיסוקה, מחברת טים ויואר (TeamViewer Germany) החדשנית, שהגיעה לא מזמן לישראל במטרה להתבסס במדינתנו, המובילה בעולם החדשנות הטכנולוגית.

החברה פתחה לפני כמה חודשים נציגות באזור הקרוי Mediterranean, פעילות זו תנוהל על ידי קנטור, שהיא מוותיקות השוק הישראלי המתמחה באזור יוון ואגן הים התיכון. קנטור תנהל את הפעילות של החברה בישראל, יוון, קפריסין, מלטה, טורקיה והונגריה, וזאת בתחילת דרכה של טים ויואר החדשנית הגרמנית באזור.

בעבר ייצגה קנטור חברות בינלאומיות מובילות בזמנן, כסימנטק, וריטאס ו-EMC, היום בקבוצת דל טכנולוגיות.

נטלי סיפרה לי שהחברה הגרמנית מובילה היום את עולם השליטה מרחוק כחלוצה בתחום כבר משנת 2005. אלא שלדבריה, בעקבות הגידול וההתפתחות שלה – וההחלטה להסתכל על הצרכים העתידיים של לקוחותיה ואיך טכנולוגיה תתמוך בהם בעולם שכולו דיגיטלי – היא רכשה טכנולוגיה מובילה עם בסיס לקוחות בולטים בעולם, בתחום המציאות הרבודה – את חברת Ubimax (למוצרי Wear IT). במקביל היא התמזגה גם עם חברת VISCOPIC, המובילה בעולמות ה-3D, ועם Upskill. כולן יחדיו מרכיבות באינטגרציה מלאה את הפתרון FRONTLINE 4.0 – פתרון מוביל בעולמות ה-OT (ר"ת Operational Technology) למציאות רבודה.

מהשיחה עם נטלי, טובי ומרתה למדתי גם שהחברה, שנסחרת בבורסה הגרמנית, השיקה פלטפורמה בשם Tensor Enterprise Connectivity, כפתרון עוטף לכל סוגי התקשורת הנדרשים, מול כל סוגי נקודות הקצה השונות – תחנות, ניידים, מכונות, שרתים וכדומה. מדובר במערכת הרחבה ביותר באינטגרציות מול פלטפורמות מובילות כמו Intune של מיקרוסופט, סיילספורס ועוד, המבוססת על שמירת רגולציית ה-GDPR, כולל כלי ניתור ואודיטינג. המערכת, כך סיפרו לי שלושת אורחיי, מקלה על חיי ארגונים גדולים המחויבים ל-GDPR, או רק משמשת להם כדוגמה לביסוס אבטחת מידע בארגון.

לקוח ראשון כבר מוטמע בישראל באינטגרציה עם מערכת Intune, ורבים בעולם עם צרכים דומים ושונים כבר הוכיחו את ההובלה הטכנולוגית של הפתרון.

לדברי נטלי, הפוקוס של החברה בימים אלה הוא על בניית תשתית שותפים מובילים, אותם היא תאתר ותסמיך בשוק הישראלי. לשם כך ביקרו רוז ושמידט את נטלי, מנהלת הפעילות בישראל, יוון, קפריסין, מלטה, טורקיה, הונגריה, בארצנו, ואני זכיתי להכירם.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים