רותי אביאל מונתה למנהלת שותפים בטרנד מיקרו ישראל

רותי אביאל, מנהלת שותפים בטרנד מיקרו ישראל.

טרנד מיקרו הודיעה באחרונה על מינויה של רותי אביאל למנהלת שותפים בחברה. במסגרת תפקידה היא תנהל את מערך מכירות הערוצים והשותפים העסקיים של טרנד מיקרו בישראל ותוביל מהלכים אסטרטגיים בחברה, לרבות שיתופי פעולה חוצי פלטפורמות ועם ארגונים בתעשייה.

בתפקידה הקודם אביאל כיהנה כראשת מערך המכירות לתחום ה-Power Quality באיטון ישראל, שם היא ניהלה את מכירות פתרונות תשתיות ה-IT בתחום החשמל לשוק המוסדי והפרטי בעולם מערכות הדטה סנטר. לפני כן היא שימשה כמנהלת מכירות ערוצי ההפצה לשוק ה-IT בחברה. בטרם הצטרפה לאיטון, אביאל הייתה מנהלת השותפים ב-וריטאס וקודם לכן – מנהלת מכירות אזורית ומנהלת שותפים בסימנטק.

לדבריה, "אני מצטרפת לצוות מגובש, חכם ויצירתי, ואתרום ככל יכולתי על מנת לאפשר ללקוחות שלנו לישון בשקט בלילה. בשבועות הקרובים נתחיל ביצירת קשרים פרודוקטיביים ומקצועיים עם אנשי מפתח בשוק, נייצר ונעודד תוכניות שיווק של שותפים, לרבות יצירת מבני תמחור ותמריצים המותאמים לכל שותף, וכן נפתח תוכניות עסקיות להגדלה והתבססות בשוק עם מנהלים בכירים בתעשייה".

״אביאל מביאה עימה רוח חדשה לטרנד מיקרו וניסיון רלוונטי של שנים בתעשיות הישראלית והבינלאומית של מובילות, חדשנות ומנהיגות, שמתאימה מאוד לאופי החברה, ערכיה, חבריה והדרך שבה היא עושה עסקים ושומרת על לקוחותיה", ציינה רויטל אוחיון, מנכ"לית טרנד מיקרו בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים