יוביטק זכתה בתואר שותפת השנה של מיקרוסופט ישראל

מימין: רונן גבאי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומייסד שותף, יוביטק; הלית איתן, חברת הנהלה וסמנכ"לית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל; רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל; ו-צחי אסיף, מנכ"ל ומייסד שותף, יוביטק.

יוביטק (UBTECH) – שותפה עסקית בכירה של מיקרוסופט – זכתה בתואר הנחשק "שותף השנה לשנת 2021" של מיקרוסופט בישראל, זאת בהמשך לזכייתה בשנת 2019. את התואר קיבלו המייסדים ומנהלי החברה, צחי אסיף ורונן גבאי, בכנס השותפים העולמי השנתי של מיקרוסופט, Inspire, שנערך גם השנה באופן וירטואלי, בהשתתפות עשרות אלפים מרחבי העולם.

באחרונה הגיעו מייסדי החברה, יחד עם חלק מצוות הניהול שלה, לקמפוס מיקרוסופט ישראל על מנת לקבל את גביע הזכייה ממנכ"לית מיקרוסופט ישראל רונית אטד.

מדי שנה ניתן תואר שותף השנה לשותפים עסקיים מובילים של מיקרוסופט בכל טריטוריה, על השארת חותם משמעותי בתחום, תוך הפגנת מצוינות הבאה לידי ביטוי ברמה המקצועית, השירותית והטכנולוגית, בשנה שחלפה. מיקרוסופט בחרה ב-יוביטק כשותפת השנה לשנה זאת, לאחר שזו נבחרה גם ב-2019, משום שהציגה חדשנות ומקצועיות בלתי מתפשרת בהטמעת פתרונות טכנולוגיים של מיקרוסופט בכלל וב-Azure בפרט.

ביולי 2020 נרכשה יוביטיק על-ידי קבוצת וואן. החברה מתמחה בנושאי תשתיות, אבטחת מידע, שירותי ענן, רישוי, מיקור חוץ ל-IT ועוד, לארגונים קטנים כגדולים. יוביטק היא שותף מוביל של מיקרוסופט בתכנית האקסלרציה הייחודית למעבר ארגונים לשימוש בענן, בדגש על טכנולוגיות פרודוקטיביות ואבטחת מידע. ומבין כ-80 שותפים מומחים בכל העולם בתחום ענן מיקרוסופט Azure, אשר הוסמכו כ-Microsoft Azure MSP Expert. בין הפרויקטים הגדולים שהיא מובילה בשנים האחרונות ניתן למנות מעברי חברות ענק במשק הישראלי לשירותי הענן של מיקרוסופט, לשירותי Teams ולאבטחת מידע, בהן: הראל ביטוח ופיננסים, ויזה כאל, משכ"ל, נטפים, MAX, שטראוס, דיפלומט, תנובה, אל על ועוד. מדי שנה מרחיבה יוביטק ומגדילה את צוות המומחים הטכנולוגיים, דבר המאפשר לה להציע פתרונות מיקרוסופט רחבים, מקיפים ומעמיקים, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה.

"יותר מכל – הזכייה הזאת מגיעה לצוות יוביטיק"

צחי אסיף, מייסד ומנכ"ל יוביטיק: "מרגש לעמוד פה היום, במיוחד לנוכח תקופה מאתגרת כמו זו שעברה עלינו בשנה האחרונה, בה נאלצנו, יחד עם לקוחותינו, להגיב ולהתאים את עצמנו למציאות המשתנה, במהירות ובמקצועיות. צוות יוביטיק סייע ללקוחותינו להיערך ולצלוח בצורה מיטבית, הובלנו את לקוחותינו בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית והמעבר המיידי לעבודה מהבית, תוך שמירה על רמות אבטחת מידע ופרודוקטיביות בלתי מתפשרות. אנחנו גאים לראות היום מאות ארגונים במשק הישראלי שלקחנו אותם יד ביד, ועברנו איתם תהליכים מורכבים עד לשלב בהם הם נמצאים היום, בו הם עובדים בצורה היברידית ובטוחה, בסביבה עננית, מקומית או היברידית.

אנו רואים בזכייה החוזרת שלנו הבעת אמון בשותפות ארוכת השנים שלנו עם מיקרוסופט, ותמיכה של מיקרוסופט בנו, כמי שמובילים את ההטמעות והמהלכים הטכנולוגיים בחברות המובילות במשק, תוך ליווי צמוד ומקצועי. זוהי גם הזדמנות עבורנו להודות לכל הצוות במיקרוסופט בישראל ובמזרח התיכון, שעובדים איתנו כתף אל כתף, לטובת ההמשכיות העסקית, הקידמה הטכנולוגית ומתן השירות המקסימלי. ויותר מכל – הזכייה הזאת מגיעה לצוות יוביטיק, שעושים ועושות ימים כלילות, עבור לקוחותינו בארץ ובעולם. תודה!".

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "מיקרוסופט היא חברה מונחית שותפים. השותפים שלנו מאפשרים לנו להטמיע את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ומסייעים לארגונים במעבר לדיגיטל. אני רוצה להודות ל-יוביטיק על המקצוענות, העומק הטכנולוגי והשותפות ומברכת אותה על הזכייה".

הלית איתן, חברת הנהלה וסמנכ"לית בחטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל: "אנו מודים ל-יוביטק על שותפות אסטרטגית ארוכת שנים. כשותפה מתמחה ברמת Microsoft Azure MSP Expert, חברת יוביטיק הובילה עשרות פרויקטים מורכבים במצויינות, מקצועיות ומסירות, ובכלל זה תקשורת וירטואלית ועבודה שיתופית ופרויקטים שנועדו לסייע ללקוחות לממש את הפוטנציאל העסקי שלהם ופרויקטים נוספים. אנו מברכים את יוביטק על זכייתה ושמחים על ההזדמנות לחגוג יחד". 

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

מימין: רונן גבאי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומייסד שותף, יוביטק; הלית איתן, חברת הנהלה וסמנכ"לית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל; רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל; ו-צחי אסיף, מנכ"ל ומייסד שותף, יוביטק.

מימין: רונן גבאי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומייסד שותף, יוביטק; הלית איתן, חברת הנהלה וסמנכ"לית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל; רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל; ו-צחי אסיף, מנכ"ל ומייסד שותף, יוביטק. צילום: ענבל מרמרי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים