קופסת הבריחה של וים הגיעה ללקוחות בדיוק בזמן לסגר השלישי
חברות צריכות להמציא את עצמן מחדש היום גם בכל הנוגע לאירועים. זה נכון שהיומנים של כולנו התמלאו בהזמנות לוובינרים ולאירועים וירטואליים, אבל עדיין קשה מאד לספק חוויה דומה לאירועים הנערכים במתכונת פנים אל פנים.
לכן, על מנת לציין את השנה החדשה, יזמה חברת וים (Veeam) פעילות שיווקית מקורית בדמות קופסת בריחה, הכוללת שורה של חידות בנושא החשיבות בהגנה על הדטה. בנוסף, בכל קופסה ניתן למצוא שובר מתנה, וכל הפותרים נכונה מוזמנים להעלות תמונה שלהם עם קופסה פתוחה בלינקדאין (Linkedin), להוסיף את התיוג veeamboxsolved# ולהיכנס מיידית להגרלה של iPhone12.
"שלחנו את הקופסה לכ-250 לקוחות והתגובות שקיבלנו עד כה נלהבות ביותר. גם התיוגים בלינקדאין ממשיכים להצטבר ולהגדיל את המודעות לחשיבות הטמונה בהגנה על המידע", אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED ב-וים.
ליברמן אמרה גם כי "הקופסה מספקת ללקוחות שלנו ולבני משפחתם פעילות משפחתית מאתגרת ומשעשעת של כשעה, ורלוונטית יותר מתמיד עם כניסת הסגר השלישי. בנוסף, זו הדרך שלנו לברך את הלקוחות שלנו לקראת השנה החדשה ולהודות להם על שנה מצוינת, בתקווה לשנה בריאה יותר ושנשוב במהרה להיפגש פנים אל פנים בכנס השנתי שלנו".
דיילי ציפי צפתה בשיתופים וחזרה עם תמונות
תגובות
(0)