תוכן שיווקי

בזק בינלאומי נבחרה כשותפה המצטיינת של סיסקו בתחום אבטחת הסייבר

18/11/2020 12:54
רון גלב, סמנכ"ל פתרונות לעסקים ולעסקים גלובליים בבזק בינלאומי. צילום: רמי זרנגר

סיסקו הכריזה היום (ד') על זכייתה של בזק בינלאומי כ-Technology Excellence Partner of the Year Award: Security – שותף מצטיין בתחום אבטחת הסייבר לאזור EMEAR South. זאת, עקב עשרות פרויקטים מוצלחים להטמעת פתרונות אבטחת המידע והסייבר (MSSP) של סיסקו שביצעה בזק בינלאומי ב-2020. מדובר בגידול ניכר בהיקפי הפעילות, בקבלת הציונים הגבוהים ובשביעות הרצון מצד הלקוחות העסקיים.

בחירת השותפים המצטיינים התבצעה בכנס השנתי שערכה סיסקו לשותפיה בדרום אירופה, שבו הוקירה החברה את העשייה של השותפים במהלך השנה שחלפה. את בזק בינלאומי ייצג באירוע רון גלב, סמנכ"ל חטיבת פתרונות לעסקים ועסקים גלובליים.

לדברי גלב, "מדובר בהישג משמעותי ובגאווה גדולה עבור בזק בינלאומי ועבור לקוחותיה. דווקא בתקופה מאתגרת, בצל הקורונה, ארגונים רבים, שנאלצו לעבור לעבודה מהבית, אימצו את שירותי הגנת אבטחת המידע של סיסקו, שמתאימים לשוק ה-IT הישראלי, ושורת פתרונות חדשניים נוספים במודל הענן. הצלחנו, בתוך פרק זמן קצר, לעמוד ברף ביצוע גבוה ומאתגר אפילו ברמה עולמית. תפיסת שירות סייבר כ-MSSP הינה מרכזית בבזק בינלאומי ומהווה Go To Market ומענה מהיר עבור חברות שאימצו את מודל ה-IT כשירות (ITaaS – IT as a Service). איומי אבטחת המידע וניסיונות הפריצה לארגונים רק גברו בעת האחרונה, וסיסקו מספקת פתרונות חדשניים לאיומים החדשים".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום: טלי שגיא

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום: טלי שגיא

אורן שגיא, מנכ״ל סיסקו ישראל, בירך את בזק בינלאומי ואמר כי "אני גאה בזכייתה כשותף הסקיוריטי של השנה של סיסקו דרום אירופה. זהו נדבך משמעותי נוסף בשותפות האסטרטגית בין סיסקו לבזק בינלאומי, שניתן בהוקרה לפעילות פורצת הדרך שלה במיצוב ובמימוש פרויקטים מבוססי פלטפורמת אבטחת הסייבר של סיסקו בישראל, וכן ליישום פתרונות מנוהלים להגנה מפני ההתקפות והאיומים בזירות השונות".

אירועים קרובים