הגירה חיובית: אולקלאוד נבחרה לשותפת השנה של AWS בתחום ההגירה לענן

רונית רובין, נשיאת אולקלאוד לאזור EMEA. צילום: אחיקם בן יוסף

חברת פתרונות הענן אולקלאוד (AllCloud) נבחרה לשותפת השנה של AWS (אמזון ווב סרביסס) בישראל בקטגוריית המעבר לענן. עוד קטפה החברה את פרס שותפת השנה לפעילות חברתית באזור DACH (אוסטריה, גרמניה ושוויץ).  פרסי רשת השותפים של אמזון מכירים ומוקירים חברות החברות ברשת השותפים  הגלובאלית של ,AWS כבעלות ניסיון רב ומומחיות עמוקה, וככאלו הממלאות תפקיד מרכזי בסיוע ללקוחות להניע חדשנות ולבנות פתרונות על גבי AWS.

תואר המשפיענית החברתית בקרב שותפותיה באזור DACH הוענק לחברה עבור פעילותה עם הסטארטפ הישראלי EyeControl, אשר פיתח טכנולוגיית מעקב עיניים המונעת על ידי AI,  המאפשרת תקשורת מרחוק בין חולים מונשמים לבין צוותים רפואיים. אולקלאוד סייעה ל-EyeControl לשפר את רמת דיוק הפתרון שלה באמצעות שירותי הענן של AWS.

פרס שותפת השנה של אמזון בכל הנוגע להגירה לענן הוענק לחברה בעקבות הפיכתה לשותפת AWS הראשונה במדינה, שזכתה באסמכת ההגירה של AWS, אשר מכירה בשותפים שסייעו ללקוחות להעביר יישומים ותשתית מדור קודם ל-AWS.

ערן גיל, מנכ"ל אולקלאוד, ציין, כי "ההכרה הזאת היא תוצר ישיר לעבודת הקשה של הצוותים שלנו באירופה, בישראל ובעולם כולו, כמו גם המחויבות שלהם לסייע ללקוחות במעבר חלק לשימוש בשירותי הענן של AWS ולשרת את הלקוחות והקהילות שלהם בצורה הטובה ביותר. אנו מודים ל-AWS על הכבוד וההוקרה ומצפים להמשך דרכנו המשותפת  בעודנו ממשיכים בצמיחה ובהרחבת הפעילות שלנו".

רונית רובין, נשיאת אולקלאוד לאזור EMEA. צילום: אחיקם בן יוסף

רונית רובין, נשיאת אולקלאוד לאזור EMEA. צילום: אחיקם בן יוסף

״הזכייה בתואר 'שותף השנה של AWS בישראל לשנת 2020' בתחום ההגירה לענן, דווקא בתקופה שבה תחום ההגירהלענן מעולם לא היה קריטי יותר, היא הוכחה לרמת המומחיות והיכולת שאליה הגיעה אולקלאוד", ציינה רונית רובין, נשיאת אולקלאוד לאזור EMEA. "אין ספק, כי ההכרה הזאת מהווה עדות נוספת למחויבות שלנו ל-AWS וללקוחותינו מצד אחד, ומהצד השני דרך נפלאה להוקיר את עבודתם הקשה ואת מקצועיותם של עובדי אולקלאוד. אנו מודים ל-AWS על ההכרה וללקוחותינו על האמון ונרגשים לקראת המשך דרכנו המשותפת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים