באו לבקר במאורת הנמר: גלעד רבינוביץ' ורון גלזר

18/10/2020 15:05
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - גלעד רבינוביץ' ורון (רני) גלזר. צילום: פלי הנמר

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר גלעד רבינוביץ' ורון (רני) גלזר. השניים באו על מנת לעדכן אותו כי בכוונתם להתמודד על תפקידי יו"ר וסגן יו"ר איגוד ההיי-טק הישראלי בהתאחדות התעשיינים.

רבינוביץ' הוא אחד מאנשי ההיי-טק הוותיקים בתעשייה. הוא החל את דרכו בענף כקצין בממר"מ ובהמשך ניהל חברות תוכנה כמו אלעד מערכות, מלם ו-EDS . כיום הוא משמש כמנכ"ל קבוצת SQlink וכדירקטור בחברות שונות, ומרצה חוץ לתואר שני. רבינוביץ' שימש בעבר בתפקיד נשיא לשכת מנתחי מערכות מידע וכתב יחד עם ד"ר איתי שילוני את ספר הניהול ניהולוגיה. לרבינוביץ' ניסיון גם בעולם הפוליטי: הוא שימש כמנכ"ל מפלגת העבודה וכחבר מועצה בשוהם.

לגלזר זהו הביקור הראשון במאורה. הוא החל את דרכו המקצועית ב-1999, כיזם של חברת תקשורת לוויינית, ששאפה לספק שירותי אינטרנט לוויני דו-כיווני ללקוחות עסקיים, ובהמשך ניהל סניף מקומי של חברת אינטרנט בריטית. ב-2002 הצטרף גלזר לתבור אלקטרוניקס – חברה שאותה הקים סבו, צבי גלזר, חתן פרס ביטחון ישראל וממקימי תעשיית ההיי-טק בישראל. גלזר הנכד צמח בחברה ולאחר 15 שנים הוחלט למנות אותו למנכ"ל.

משנת 2010 משמש גלזר כחבר ההנהלה הצפונית של התאחדות התעשיינים, כיהן כיו"ר דור ההמשך וחבר נשיאות בהתאחדות התעשיינים בין 2014 ל-2016 ובשלוש השנים האחרונות שימש חבר נשיאות של איגוד ההיי-טק הישראלי.

התוכנית של רבינוביץ' וגלזר לאיגוד ההיי-טק

רבינוביץ' וגלזר סקרו בפניי את תוכניותיהם לאחר הבחירות. שלושתנו הסכמנו כי ההיי-טק הוא הקטר המניע את הכלכלה הישראלית, ובימים אלה חשוב יותר מתמיד לתמוך בתעשייה זאת ולתת לה משאבים, וסיוע על מנת לעזור לכלכלה הישראלית לצאת ממשבר הקורונה.

הסוגיות העיקריות המובילות את הקמפיין של השניים הן:

  • מיצוב האיגוד כארגון היציג הגדול והמוביל במדינה, שמשפיע על מדיניות הממשלה והרגולטורים השונים וקובע סדר יום לטובת קידום תעשיית ההיי-טק.
  • קידום תוכניות השקעה והגדלת התקציבים הממשלתיים התומכים בחדשנות, ופיתוח התעשייה המקומית.
  • הרחבת סל השירותים, הפורומים והמפגשים של האיגוד, תוך יצירת ערך רב עבור חבריו.
  • קידום שיתופי פעולה עם ארגונים מקבילים דרך בניית קונסורציום להתמודדות עם נושאים משותפים.
  • הקמת צוות פעולה מול הרגולטורים השונים לטובת קידום יוזמות עבור התעשייה.
  • הגדלת האיגוד ומספר החברים בו בצורה דרמטית, תוך שילוב כל סוגי החברות החדשניות.
  • והגדלת משאבי האיגוד לצורך פעילויות ומתן שירותים לכל חבריו.

אין לי ספק שניתן לעשות הרבה על מנת לקדם את תעשיית ההיי-טק הישראלית. יש כאן כוחות משמעותיים מאוד, וקבוצת אנשים ומחשבים גאים ללוות את הענף החשוב הזה כבר עשרות שנים. איחלתי לאורחיי בהצלחה בבחירות וקבענו להיפגש לאחריהן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעקב לב

    אין ספק שאין מתאים יותר מגלעד רבינוביץ', להוביל את הענף בשנים הקרובות: ידע מקצועי עצום יכולת ניהול מוכחת ראיה הוליסטית של מערכות מידע בהקשר של הגורם האנושי בן אדם ( מצרך נדיר במקצועה )

אירועים קרובים