עובדי אי-טורו מתגייסים למען הקהילה הישראלית במאבק בקורונה

"כוונת היוזמה הייתה לא רק לעשות טוב באמצעות תרומה, אלא גם להמחיש את החוזקה של מחויבות קולקטיבית להשקעות חברתיות עם השפעה על רווחה", כך אמר מנכ"ל אי-טורו ומי שנמנה על מייסדיה, יוני אסיא

יוני אסיא, מנכ"ל איטורו ואחד ממייסדיה. צילום: אוהד קב
אי-טורו

אי-טורו

אי-טורו (eToro), הרשת החברתית להשקעות הגדולה בעולם, מסיימת בימים אלה תהליך של הענקת תרומה בסך 100 אלף דולר לארבעה ארגונים בישראל: מרכז רפואי שיבא, מרכז רפואי קפלן, no2viloence ולקט ישראל, באמצעות עמותת GoodDollar (מלכ"ר), שהוקמה על ידי מנכ”ל אי-טורו ואחד ממייסדיה יוני אסיא והממומנת על ידי אי-טורו.

אי-טורו ו-GoodDollar השיקו בתחילת השנה ניסוי מוגבל של תשלומים בתוך משק סגור, המיועד לעובדי החברה, בו ניתן לרכוש מוצרי יד שנייה האחד מהשני. במשך חמשת חודשי הפעילות הראשונים, וכאשר ברקע משבר הקורונה, מאות מעובדי החברה ביצעו עסקאות בשווי של עשרות אלפי דולרים, שנתרמו בסוף התקופה לנפגעי וירוס הקורונה בישראל.

בנוסף לתרומות אלו, אי-טורו בחרה לתת הזדמנות לעובדים לתרום, באמצעות חלוקה שוויונית של 200 אלף שקלים נוספים בין עובדי החברה. משם העבירו מאות העובדים את התרומה כראות עינם לארבעת הארגונים, והחברה הכפילה את סכום התרומה לסך של כ-400 אלף קלים. העברת כסף ישירות לאנשים, הוא מנגנון אשר עמותת GoodDollar מייצרת ומקדמת, במשימתה להוריד את פערי ההכנסה בעולם.

אסיא, מנכ"ל אי-טורו, אמר: "כוונת היוזמה הייתה לא רק לעשות טוב באמצעות תרומה, אלא גם להמחיש את החוזקה של מחויבות קולקטיבית להשקעות חברתיות עם השפעה על רווחה".

אי-טורו נהנית בחודשים האחרונים, ועל רקע מגפת הקורונה, מגידול משמעותי בתנועת ההשקעות הפיננסיות הנעשות דרכה. החברה מגייסת בימים אלה למעלה מ-100 עובדים למטה שלה בישראל, ובהם מהנדסי תוכנה ופיתוח, אנשי ניהול, אנשי שיווק ודיגיטל, מנהלי תיקי לקוחות, שירות לקוחות, ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים