באו לבקר במאורת הנמר: אמיר שלום ועינב עזרא, מלינגו

10/08/2020 14:05
אמיר שלום המנכ"ל ועינב עזרא מנהלת השיווק, מלינגו. צילום: פלי הנמר

אמיר שלום, מנכ"ל מלינגו, ועינב עזרא מנהלת השיווק של החברה, קפצו לביקור במאורת הנמר. השניים זכו לקבלת פנים חמה של צוות אנשי אנשים ומחשבים וכמובן להסבר מרתק ומתבקש על תורת הנמר, מושא הערצתי.

אמיר נתן בריף קצר על חברת מלינגו וסיפר כי היא חברה מובילה בישראל בתחום עיבוד טכנולוגיות שפה מתקדמות. מלינגו הינה חברה בת של קבוצת בריטניקה ארה"ב והיא הבעלים של המילונים המקוונים המוכרים והמובילים "מורפיקס" ו"רב-מילים". כמו כן סיפר אמיר שמלינגו מספקת פתרונות מתקדמים לניתוח שפה, כגון חיפוש מורפולוגי חכם וחילוץ וסיווג אוטומטי של תובנות מטקסטים חופשיים. מוצרי החברה משמשים לקוחות רבים, וביניהם גופים ציבוריים וחברות מובילות מתחומים שונים כגון בריאות, השכלה, ביטוח, פיננסים, קמעונאות, ביטחון, משרדי ממשלה ועוד.

אמיר הסביר בהרחבה, כי בשנתיים האחרונות החברה שקדה על פיתוח מוצר ללימוד אנגלית באופן עצמאי והשיקה לאחרונה את מורפיקסקול – פלטפורמה מקוונת ללימוד אנגלית באישור משרד החינוך. "אספנו את כל הידע שצברנו במהלך 15 שנות הפעילות של אתר מורפיקס ויצרנו מוצר אונליין ייחודי, ללימוד פרטני של השפה האנגלית לדוברי השפה העברית", הדגיש אמיר.

"מורפיקסקול קיבל את אישורו של משרד החינוך לטובת הלימוד המתוקשב בבתי הספר, ובתקופה האחרונה שימש רבות את צוות ההוראה בלמידה מרחוק. זיהינו מיד את הצורך בתקופת הקורונה, ופשוט פתחנו את מורפיקסקול לכל תלמידי ישראל למשך חודשיים ללא עלות", הוא סיפר. "הביקושים היו גבוהים מאוד, אלפי תלמידים וצוותי הוראה השתמשו במורפיקסקול ללימוד האנגלית מרחוק".

לדברי עינב, "מורפיקסקול מספק את כל הכלים ללמוד ולתרגול אנגלית בזמן ובקצב אישי, בהתאם לגיל וברמות שונות. בנוסף ניתן לבצע באמצעותו תרגול למבחן פסיכומטרי, מבחן אמי"ר/אמיר"ם, תרגול למבחן GMAT וכן שיפור האנגלית לצורכי עבודה. זהו מוצר המתאים ללקוחות פרטיים ולארגונים".

בצד ניתוח הטקסט הרחיב אמיר כיצד הטכנולוגיות החכמות של החברה מאפשרות פתרונות ייחודיים לאחזור מידע/חילוץ אוטומטי של תובנות מטקסטים חופשיים וכן בניית בוט טקסטואלי חכם לסביבה ארגונית, עם יכולת הבנת טקסט הטובה ביותר שקיימת כיום בשפה העברית. "אלו פתרונות שחוסכים זמן יקר ובעיקר הרבה מאוד כסף!", אמרה עינב, "השימושים בטכנולוגיה מגוונים וכוללים בין היתר: שיפור החיפוש הארגוני, בוט אוטומטי בשפה טבעית, ניתוח אוטומטי של פניות למוקד שירות, ניתוח סקרים טקסטואליים, סיווג וניתוח פניות מתומללות, סיווג טקסט חופשי לאבחנות רפואיות מובנות, חילוץ יישויות – למשל לטובת התאמת קורות חיים למשרות – ועוד".

לסיום אמיר הביע תקווה כי משבר הקורונה לא יעצור את התנופה שבה נמצאת החברה, והביע מחויבות להמשיך ולספק גרסאות חדשות ומשופרות למגוון מוצרי מלינגו. יש למה לחכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים