יום חגיגי בבורסה: שש חברות היי-טק נכנסו למדד ת"א 35

שש החברות הבורסאיות שנכנסו החודש למדד ת"א 35 – הכולל את 35 החברות ששווין הוא הגדול ביותר בבורסת תל-אביב, השתתפו אתמול (א') בטקס פתיחת המסחר, אשר נעשה ברוח ימים אלו – באופן וירטואלי. שש החברות הן מטריקס (Matrix), נובה (Nova), סאפיינס (Sapiens), מיטרוניקס (Maytronics), אופקו (OPKO) ואנרג'יקס.

את הטקס פתח ניר קסטרו, ממחלקת המסחר והמדדים של הבורסה, ואמר: "מדובר בשש חברות היי-טק שנכנסות למדד תל-אביב 35 וזה אירוע חסר תקדים. אין ספק שנגיף הקורונה הביא עימו לא מעט אתגרים, אך גם הזדמנויות עבור חברות רבות, בעיקר מענפי הטכנולוגיה והביומד הנהנות מן המציאות החדשה שנוצרה, אשר השפיעה על תחומי החיים של כולנו. את התוצאות ניתן לראות בפריחה של מדדי הטכנולוגיה העולמיים וכמובן המדדים המקומיים. מדד ת"א 35 הופך להיות עם הטיה משמעותית יותר לחברות ההיי-טק. מדד ת"א 35 המעודכן מכיל נכון להיום 13 חברות מענפי הטכנולוגיה והביומד, המהוות כחצי משווי השוק המצרפי של המדד, העומד על כ-450 מיליארד שקלים".

אחרי קסטרו הוזמנו לשאת דברים מנהלי החברות: ד"ר פיל פרוסט – יו"ר ומנכ"ל אופקו; אסי לוינגר – מנכ"ל אנרג'יקס; מוטי גוטמן – מנכ"ל מטריקס; יונתן בשיא – יו"ר דירקטוריון מיטרוניקס; ורוני אלדור – נשיא ומנכ"ל סאפיינס.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

ניר קסטרו. צילום מסך מתוך שידור הבורסה לני"ע

ניר קסטרו. צילום מסך מתוך שידור הבורסה לני"ע

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים