דורון רוזנבלום ומיכאל בורשטיין פרשו יחד במפתיע מגלאסהאוס

השניים הצטרפו לגלאסהאוס עם הקמת הסניף המקומי של החברה ב-2007, ולאחר שזו רכשה את החברה שעמדו בראשה - MBI ● על פי הערכות, הפרישה היא על רקע חילוקי דעות עם ההנהלה האמריקנית ● גלאסהאוס: אין תגובה

משבר ניהולי בגלאסהאוס (Glasshouse) ישראל: דורון רוזנבלום – מנהל אזור ישראל, טורקיה, אפריקה ומזרח אירופה בחברה, ומיכאל בורשטיין – סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי, הודיעו במפתיע על סיום עבודתם בחברה.

מארק שירמן, מנכ"ל ונשיא גלאסהאוס העולמית, ביקר אתמול (ב') בסניף הישראלי, ובפגישה שקיים עם רוזנבלום ובורשטיין סוכם על סיום עבודתם. גורמים בחברה מעריכים, כי הרקע לפרישתם של השניים הוא חילוקי דעות בינם ובין הנהלת גלאסהאוס העולמית.

גלאסהאוס פועלת בישראל מאז פברואר 2007, לאחר שרכשה את MBI -החברה אותה הקים בורשטיין ועמד בראשה כבעלים וכמנכ"ל משותף עם רוזנבלום. היקף העסקה, במסגרתה נרכשה גם אינטגריטי הישראלית, הוערך אז בכ-100 מיליון שקלים. עסקת הרכישה נחשבת לאחת מהגדולות בשוק האחסון הישראלי, וגררה לגידול משמעותי בפעילות הסניף.

רוזנבלום, בורשטיין וגלאסהאוס ישראל בחרו שלא להגיב על הידיעה.

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. MBI Spirit

    וואלה תראו מי מדבר פה ואם זה לא באמת איציק אז אחלה של חיקוי :)

  2. איציק

    זה היה רק עניין של זמן. מיכאל עשה את הטעות הטרגית כאשר הביא את דורון לMBI ונתן יד חופשית לניהול החברה. דורון היה מאז ומתמיד דיקטטור אשר נהג לדרוך על גוויות. זה היה רק עניין של זמן עד אשר פרצופו האמיתי, יחסו המזלזל לעובדים וחמדנותו יביאו להתדרדרות החברה אותה ניהל בתחילה עבור מיכאל ובהמשך עבור גלסהאוס העולמית. אני מקווה שדורון ילמד את הלקח ואלי יסתפק בהגשת חדשות מידי ליה בגלי צה"ל שם לא יוכל להזיק לאנשים וכמובן לעסקים.

  3. עובד

    בתור עובד של החברה אני יכול להגיד שהכתובת היתה על הקיר, כמה אפשר ל"הנדס " את המערכת והעובדים. כל הזמן בוכים שהמצב קשה ומקצצים איפה שרק אפשר ולעצמם הם דאגו יופי, להצטייד ברכבי פאר , טיסות כל שני וחמישי. שני דיקטטורים שסופם הגיע. אני מקווה בשבילהם שהם יילמדו אולי לתת יותר יחס לעובדיםולהתנהג לעובדייהם כמו לבני אדם ולא כעבדים, אולי יזכו ליותר פירגון. אנשים מזעזעים, אני באופן אישי מאושר!!!! יש עוד כמה שצריך גם לזרוק, אני מכווה שזמנם קצר. גועל נפש של חברה!!!!!

  4. לימור

    החברה תתגעגע לבני משפחת רוזנבלום שהועסקו כאן בתפקידי קש :(((((((((

  5. מישהו שמכיר

    דורון ומיכאל אנשים נפלאים! הקימו חברה שגדלה לתפארת ועבדה יפה אנישים שכל השוק אוהב ומעריך מספיק עם המילים רעות! אין פרגון בשוק הנוראי הזה. חברות אמריקאיות זה סיפור לא פשוט כל חברה מגיעה לכאן כאילו להראות שהם יותר טובים.... יישר כוח תומכים בכם ובטוח תחזרו בגדול.

  6. עובד

    פרשו זה מכבסת למילים פוטרו, או במילותיו של האיש: I have decided that we will be terminating both Doron and Michael immediately

  7. רוני אפרתי

    בתרגום לעברית אומרים, כל כלב בא יומו. למרות שמייק הוא חתול ממולח. גם יפול על הרגליים וגם יתפוס את הכסף באויר...

אירועים קרובים