בריאות, רווחה וספורט – המיזמים שהגיעו לגמר תוכנית ההאצה HandZone

Future HIT, מרכז היזמות והחדשנות של HIT מכון טכנולוגי חולון הכריז על סיום סבב ראשון של תוכנית ההאצה HandZone, עם שישה מיזמים חדשנים בתחומי הבריאות הדיגיטלית, הרווחה והספורט.

תוך פחות משנה מאז נחנך, בניהולה של טלי מלאך-בנאים, הגיע המרכז לסיום סבב הראשון של תןכנית האצה, קורסים אקדמיים, סדנאות  ומיט-אפים בנושאי חדשנות ויזמות,  קורסים ייעודים לבני נוער ועוד.

באירוע יום הדגמה שנערך בתחילת השבוע מול קהל של עשרות משקיעים ולקוחות פוטנציאליים, עברו בהצלחה ששת המיזמים את טבילת האש בעולם העסקי. הישגי השישה משקפים את הערך המוסף של התוכנית למינוף יכולות העיצוב הגבוהות שלהם בעזרת מודל הליווי הייחודי של HandZone.

מימין: שחר פלג, טלי מלאך בנאים, מנהלת מרכז היזמות והחדשנות של HIT מכון טכנולוגי חולון, ושירה באום, מנהלת תוכנית HandZone. צילום: יחצ HIT

המיזמים שהגיעו לסיום הם: ANICCA מוצר שמביא לרגיעה והסדרת הנשימה; Acorn – פתרון הבטיחותי לנסיעה ברכבי Micro-Mobility בעיר; SUPER SET –אימונים בסביבה הביתית; MY DAY – אפליקציה לשמירה על עצמאות בשגרה לאנשים החווים ירידה קוגניטיבית; WOOOPY – חישוק חכם לאימון ספורטיבי חברתי; ו-EATSY – סדרת גאדג'טים למטבח, המאפשרת לבשל ביד אחת בלבד.

שירה באום, מנהלת תוכנית HandZone: "במסגרת התוכנית יצרנו עם הפקולטה לעיצוב במכון מודל מנטורינג ייחודי, המשלב צוות של מרצים בכירים וסטודנטים, שפעלו עם המיזמים למיצוי היכולת כדי להציג בזמן כה קצר מוצר עובד. מודל העבודה חיבר את פעילות הפרויקטים והיזמים גם עם  גורמים נוספים בקמפוס".

התוכנית כללה מפגשים פרונטליים, סדנאות עבודה, וכאמור מפגשי מנטורינג בתכנים הרלוונטיים, בהם ידע מקצועי בעולמות התוכן שבמיקוד, בניית יכולות עסקיות וניהול מוצר, טיפוח יכולות "רכות", כגון יכולות ניהול, עמידה מול משקיעים – והכל מפי אנשי מקצוע מובילים מהאקדמיה ומעולם העסקים. חברת קולוסיאום, בניהולו של אורן סמיניאן, יזם ומומחה בעולם הספורט-טק, הייתה שותפה בניהול התוכן ובליווי המקצועי למיזמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים