נשיא גואטמלה מבקר באינפיניטי לאבס

נשיא גואטמלה, אלחנדרו ג'אמאטי, הגיע באחרונה לביקור במרכז המחקר והפיתוח אינפיניטי לאבס (Infinity Labs R&D) מבית מטריקס כדי ללמוד כיצד היא מכשירה אנשי מקצוע טכנולוגיים לעסוק בענף ההיי-טק, ללא צורך ברקע טכנולוגי. מסלול הלימודים שהוצג לנשיא במהלך ביקורו הינו מודל ייחודי להכשרה ולהסבה מקצועית במהירות שיא. הנשיא למד גם על תוכנית ה"אינקובטור" הייחודית, אשר הוקמה במעבדות החברה, הנקראת Ignition Point – חממת מחקר ופיתוח המייצרת סטארט-אפים, אשר מופעלת בסיוע ובשילוב טובי המנטורים והבוגרים המצטיינים.

בגואטמלה לא קיים כיום מגזר היי-טק מפותח, ומטרת הביקור באינפיניטי הייתה ללמוד כיצד ניתן לייסד תעשייה כזאת מאפס.

אורכו של המסלול שמציעה אינפינטי הוא כחצי שנה, כאשר הוא מיועד לבוגרי אוניברסיטאות מצטיינים אמנם, אך ללא רקע בטכנולוגיה עילית. בסוף המסלול משתלבים הבוגרים בחברות היי-טק וסטארט-אפים ברמה מקצועית שוות ערך ל-2-3 שנות ניסיון.

מודל זה מוכיח, כי הגרעין להקמת תעשיית היי-טק מוצלחת טמון במודל הכשרה מקצועי, בשילוב עם תוכנית "אינקובטור", אשר מעודדת יזמות ומאפשרת יצירת סביבת מחקר ופיתוח ייחודית.

את נשיא גואטמלה ג'אמטי, כשהוא מלווה בשר הכלכלה בממשלתו, אנטוניו מלוף, אירחו בכירי מטריקס, בהם מנכ"ל החברה, מוטי גוטמן, יו"ר אינפיניטי לאבס, אסף גבעתי, והמנכ"לים המשותפים ומייסדי אינפיניטי לאבס, סטיבן הררי וחיים גירון.

מימין: מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, סטיבן הררי, מנכ"ל שותף ומייסד אינפיניטי לאבס, אלחנדרו ג'אמאטי, נשיא גואטמלה, חיים גירון, מנכ"ל שותף ומייסד אינפיניטי לאבס, ואסף גבעתי, יו"ר אינפיניטי לאבס

ג'אמטי קיבל הצצה לפעילות הסטארט-אפים והאפליקציות שנולדו באינפיניטי והתרשם מן העובדה, כי Ignition Point מאפשר לבוגרים להגיע להישגים מרשימים ללא ניסיון או רקע מקצועיים מקדימים בתחום הטכנולוגי והיזמי.

הנשיא, שהביע תקווה שגם במדינתו, כמו בישראל, תצמח תעשיית היי-טק, אמר בסיום: "גואטמלה הייתה צריכה להקים פרויקט בדיוק כמו מה שמתבצע כאן כבר אתמול. מחר בבוקר זה מאוחר מדי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים