ה-Vision של וריטאס

באחרונה ערכה וריטאס ישראל את אירוע VISION, בהשתתפות רבים מלקוחותיה ושותפיה העסקיים ויחד עם נותני החסות, בהם CMS אמת מחשוב, מלם-תים, נוטניקס, היטאצ'י, אינפינידט, טלדור ואינפורמט.

עופר אזולאי, מנהל פעילות וריטאס ישראל, שאדי חמדאן, מנהל תחום גיבוי ואחסון, בנק דיסקונט, וויליאם ברנסי, בנק דיסקונט, דורון זוברמן, אמת מחשוב. צילום: ויקטור לוי

האירוע, אשר התקיים באולם שבע בתל אביב התמקד בתחום ניהול המידע וכלל הרצאות של דוברים רבים, אשר הסבירו כיצד פתרונות ניהול המידע של וריטאס מסייעים לארגונים שונים לנהל את המידע שברשותם באופן בטוח ויעיל. כמו כן, ניתנה הצצה למגוון הפתרונות החדשים של החברה, המעניקים מענה ייחודי לאתגרים הניצבים בפני החברות הגדולות בכל הקשור לניהול מידע בסביבות עבודה גדולות והטרוגניות.

את האירוע פתח מופע לייזר קצבי, אשר חשף צוהר לעולם ניהול המידע העתידי, בהובלת הפתרונות החדשניים של וריטאס. לאחר מכן, הציג עופר אזולאי, מנהל פעילות וריטאס בישראל, את תפיסת העולם הייחודית של וריטאס בכל הקשור למידע והדגיש, כי אתגר ניהול המידע בארגון נהיה מורכב יותר ויותר בשנים האחרונות, מאחר שהמידע גדל בקצב מהיר מאוד. לכן יש צורך במערכת ניהול מידע חדשנית, אשר תאפשר ניהול גיבוי יעיל תוך שקיפות רבה יותר, שמאפשרת ניתוב יעיל שלו וצמצום ניכר של עלויות הטיפול בו.

מופע לייזר קצבי. צילום: ויקטור לוי

ז'אן פייר בושירה, סגן נשיא אזורי למכירות ב-וריטאס התייחס, בין השאר, לדיסוננס בין החדשנות למורכבות בכל הקשור לניהול מידע בארגון. לדבריו, מאחר שהחדשנות מתגברת בקצב מהיר, נוצרת מורכבות רבה בקרב מערכי ה-IT בארגונים. לכן יש צורך לפשט ככל האפשר את מערכות ניהול המידע, בין אם מדובר בגיבוי, הגנה, הבנה או נראות המידע. בהקשר זה ציין בושירה את החדשנות ש-וריטאס מפגינה לאורך כל שנות פעילותה.

פיטר גרימונד, סמנכ"ל הטכנולוגיות לאזור EMEA של וריטאס, התייחס גם למורכבות הכרוכה בטרנספורמציה דיגיטלית, בין אם מדובר בחוסר גמישות של הפלטפורמות השונות, או התמודדות עם פלטפורמות חדשות ועם מידע פנים ארגוני הגדל באופן בלתי נשלט. גרימונד התייחס ליכולת של וריטאס להנגיש כמה שיותר את המידע הפנים ארגוני לכל הגורמים המעורבים הרלוונטיים, על מנת לסייע לאפקטיביות של הארגון ולטפל בכל הפרמטרים הטמונים במידע, בין אם מדובר בנגישות, הגנה או יעילות.

פיטר גרימונד, סמנכ"ל טכנולוגיות לאזור EMEA, וריטאס. צילום: ויקטור לוי

במהלך הכנס הוצגו כמה סיפורי לקוח של ארגונים מובילים, המשתמשים בשירותי ניהול המידע של וריטאס. שאדי חמדאן, מנהל תחום גיבוי ואחסון בבנק דיסקונט, סיפר על פרויקט קונסולידציה שערך באמצעות הטמעת מוצרים של החברה, אשר הביאו בסופו של דבר ליכולת שחזור מהירה יותר, זמינות של 100% למערכת ומענה לכל בקשות ניהול הסיכונים והרגולציות שקשורות למערכי התפעול בבנק. אלעד אבני מחברת 888 סיפר כיצד הטכנולוגיות של וריטאס סייעו להם במהלך של גיבוי לענן והנגשת עותקי הגיבוי. יסף בורשן מאיקאה סיפר כיצד וריטאס הצליחה לספק להם פתרון לשירותי האונליין שלהם תוך כדי צמצום עלויות התפעול.

עובדי וריטאס ישראל: פיטר גרימונד, עופר אזולאי, אריאל גרנר, יהודה בטיש, ז׳אן פייר בושירה, גיא שגיב, פרדריק פימס, יעל אברהם, אסטל פורקריין. צילום: ויקטור לוי

את האירוע חתמה הופעה של הדג נחש עם מיטב להיטיהם מכל השנים, ויחד עם כל המוזמנים גם ציפי התחברה למוזיקת היפ הופ וראפ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים