אי-קומרס על בירה בגג של אלעד מערכות

גיא פישר, מנהל האי קומרס באלעד מערכות. צילום: עידן סבח

לקראת כניסת אמזון לישראל הגיעו למשרדי אלעד מערכות בכירים בעולם האי-קומרס מאיביי, אמזון, am:pm, שטראוס קפה וחברות היי-טק מובילות. הקהילה התכנסה יחד לדון בהשפעתה של ענקית הצרכנות על המסחר הדיגיטלי בישראל.

מימין לשמאל: אלעד גולדנברג, יועץ אי קומרס; לירון וישניה, ראש תחום אי קומרס של AM:PM; אסף באר ux lead של נטקראפט; רונית כפיר, enterprise sales commerce cloud, סיילספורס; אלון רז, סמנכ"ל אי קומרס בשטראוס קפה; בועז זינימן, technical evangelist באמזון; גיא פישר, מנהל fisha - חטיבת האי קומרס של אלעד מערכות. צילום: עידן סבח

מימין לשמאל: אלעד גולדנברג, יועץ אי קומרס; לירון וישניה, ראש תחום אי קומרס של AM:PM; אסף באר ux lead של נטקראפט; רונית כפיר, enterprise sales commerce cloud, סיילספורס; אלון רז, סמנכ"ל אי קומרס בשטראוס קפה; בועז זינימן, technical evangelist באמזון; גיא פישר, מנהל fisha – חטיבת האי קומרס של אלעד מערכות. צילום: עידן סבח

אל המפגש – שכונה Ecommerece on Beer – הגיעו מאות משתתפים, והוא כלל שש הרצאות מקצועיות של מובילי דעה מהתחום.

בועז זינימן, אוונגליסט טכני מאמזון, הסביר מדוע זמני התגובה של אתרי המסחר האלקטרוני משפיעים על חוויית הלקוח והצלחת השירות. הוא הציג את Amazon CloudFront, שהושק לאחרונה בישראל, המאפשר ליהנות מהאצת ביצועי אתר האיקומרס, ואבטחה משופרת, המשדרגים את חוויית הלקוח באתרי איקומרס.

אחריו הרחיבה רונית כפיר, מנהלת מכירות לתחום EBU בחברת סיילספורס, על חמשת הטרנדים המובילים בעולם המסחר הדיגיטלי: EDB – איך הופכים את חוויית הקניה של הלקוח לפשוטה יותר; טרנד חברתי – תרומה לקהילה, קיימות, מחזור; כלכלת המנויים; פרסונליזציה – התאמת המוצר ללקוח, או לקוח המתאים את המוצר לצרכיו; ו-צ'קאאוט ללא קופה.

לירון וישניה מ-AM:PM סקרה את עיקרי 'כלכלת העצלות'  (lazy economy) בהרצאתה. לדבריה, כלכלת העצלות מיועדת להגביר את רמת הנוחות ולהגיע להיפר-נוחות. הטרנד, שהחל בסין, מציג עלייה של 70% במוצרים ושירותים שקשורים לכלכלת העצלות. הטרנד מובל על ידי הדור שנולד ב-95' ומעלה. וישניה הציגה את האתר הסיני טאו-באו כדוגמה בולטת לכלכלת זו. מדובר באתר בן שש קטגוריות שונות של עצלות: מניעת התכופפות, מניעת זריקת זבל, מניעת קשירת שרוכים, סירים לבישול ללא מגע, ועוד מוצרים המספקים פתרון של בעיות קטנות בחיי היומיום.

גיא פישר, מנהל ecommerce באלעד מערכות. צילום: עידן סבח

גיא פישר, מנהל ecommerce באלעד מערכות. צילום: עידן סבח

עוד שמעו הנוכחים נתונים עדכניים ומגמות עתידיות בקניות ומכירות של ישראלים בשנה הקרובה, מפיו של אלעד גולדנברג, יועץ אסטרטגי ל-ecommerce, אשר הציג נתונים לפיהם ישראלים מוציאים 19 מיליארד שקל ברכישות אונליין.

אסף באר, מומחה UX בחברת נטקראפט מבית אלעד מערכות, הסביר על יצירת מערכת יחסים אישית עם המשתמשים בעזרת מיקרו קופי – שפת האתרים שהיא בין שפה רשמית לשפה מדוברת, אשר נועדה ליצור אינטרקציה עם הלקוחות ולגרום להם לחזור לאתר.

סיכם את המפגש אלון רז, סמנכ"ל ecommerce בשטראוס קפה, אשר סיפר על הקמת מערך האי.קום הגלובלי של חברת הקפה שטראוס. בהרצאתו הציג סיפור לקוח מעניין על מותג קפסולות הקפה Beanz והסביר כיצד שטראוס אימצה מודל של מנוי חודשי למותג זה, בו נשלחו ללקוחות בכל חודש שקיות קפה קטנות יחד עם המכונה, לעידוד צריכה חוזרת.

Ecommerece on Beer - קהילת האיקומרס בישראל - על גג אלעד מערכות. צילום: עידן סבח

Ecommerece on Beer – קהילת האיקומרס בישראל – על גג אלעד מערכות. צילום: עידן סבח

שירי טסמן שרעבי, סמנכ"לית שיווק באלעד מערכות: "כניסת אמזון לישראל יצרה גל של תגובות וחשש גדול בקרב הקמעונאים הישראלים, אשר חששו מירידה במכירות ועזיבת הספקים. לכן החלטנו לבדוק את הנושא עם בכירי השוק, בסבב של הרצאות קצרות אשר סיפקו מידע על כל עולם הסחר הדיגיטלי בישראל לאור השינוי הצפוי. אנו שמחים על התעניינותו הרבה של הקהל באירוע".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים