פנדו פותחת שנה: מסיבת חוף עם יום הולדת בהפתעה

בחברת פנדו (Pendo), המפתחת פלטפורמה לשיפור חוויית המשתמש עבור מנהלי מוצר, הקדימו לציין את ראש השנה וכבר יצאו עם העובדים לחגוג. באירוע, שנערך על שפת הים, נהנו כולם מפעילות ימית אתגרית חוייתית בהדרכתם של נערים ונערות מארגון "זיו נעורים", המסייע לבני נוער בסכנת נשירה ממערכת החינוך ולאוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים.

העובדים, ששמחו להתרחק מהמחשב לכמה שעות, נהנו משיעורי סאפ, גלישת גלים ומשחקי חוף. עבור מי שהעדיפו קצת בטן גב המתין גם אוהל מהודר, מאובזר בפינות ישיבה, כולל מבחר של שתייה ונשנושים, והכי חשוב בים – שש בש.

עובדי פנדו נהנים משש בש על החוף. צילום: יח"צ

שיא האירוע נרשם בחגיגות הפתעה ליום ההולדת של אסתר אדל, Technical success engineer, שחגגה 40 קייצים בדיוק. הקולגות פינקו אותה בעוגה ושרו לה מחרוזת שירי יום הולדת מכל הלב.

יומולדת שמח לאסתר אדל (במרכז). צילום: יח"צ

האתנחתא מול הים הגיעה אחרי עבודה מאומצת ביותר של כל הצוותים בשבועות האחרונים, כהכנה לקראת הכנס המרכזי של החברה, המכונה "Pendomonium" , שנערך השבוע בראלי, צפון קרולינה, שהופך למרכז ההיי-טק הגדול ביותר בארה"ב מחוץ לעמק הסיליקון, שם מבוססים גם משרדי הנהלת החברה.

הכנס המקצועי, שנערך זו השנה השלישית ברציפות, מרכז אליו את קהילת מנהלי המוצר המובילים מכל צפון אמריקה, ומציע סדנאות והרצאות של אנשי המפתח המובילים בתעשייה. בין הדוברים בכנס היה גם דן אריאלי, פרופסור ישראלי לכלכלה התנהגותית, סופר ויזם, שנתן הרצאה בנושא הכוחות הרבים והשונים שמשפיעים עלינו ומניעים אותנו לפעולה או מעכבים אותנו, והסביר איך הבנה שלהם עשויה לסייע בעיצוב מוצר טוב יותר, שיגביר את מעורבות המשתמשים.

ציפי צפתה, נצפתה, נזכרה שהיא לא יודעת לשחות, וחזרה מלאה חול כדי לדווח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים