קפץ לביקור: מנכ"ל קומוולט העולמית

סאנג'יי מירצ'אנדני, מנכ"ל קומוולט העולמית, נפגש השבוע ברמת החייל עם יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד-בינת וממקימי תעשיית ההיי-טק בישראל. השניים שוחחו על העמקת שיתוף הפעולה הקיים עם אבנט תקשורת לכלל קבוצת רד-בינת, לרבות הטמעת פתרונות הענן המתקדמים SaaS ו-Baas עבור לקוחות קומוולט ושותפיה העסקיים. בפגישה נכחו גם שי נוני, מנהל הסניף הישראלי ואזור אפריקה, ושמעון אמויאל מנכ"ל אבנט תקשורת.

מירצ'אנדני הגיע לביקור עסקי בישראל ממטה החברה בניו ג'רזי על מנת להיפגש עם שותפים ולקוחות ישראלים.

מימין: שי נוני, מנהל הסניף הישראלי ואזור אפריקה, קומוולט ישראל; יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד-בינת; סאנג'יי מירצ'אנדני, מנכ"ל קומוולט העולמית; ושמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. צילום: ניב קנטור

"אני שמח להיות בישראל ולהיפגש עם הצוות הישראלי הנפלא ועם השותפים והלקוחות שלנו", אמר מירצ'אנדני, והוסיף: "אני מאמין גדול בשוק הישראלי. אנחנו מקבלים המון רעיונות חדשניים ותובנות מהלקוחות המקומיים".

שי נוני, מנהל הסניף הישראלי ואזור אפריקה סיכם את המפגש ואמר, כי "אבנט תקשורת מקבוצת רד-בינת הינה המפיץ הבלעדי של קומוולט בישראל במהלך ארבע השנים האחרונות, ואנו ממשיכים ומרחיבים בהצלחה את הפעילות שלנו בישראל ומפתחים את מנועי הצמיחה האסטרטגיים שלנו בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים