פאלו אלטו תאמץ ותטפח תיכוניסטים לתעשיית הסייבר המקומית

הפרויקט מתקיים בשיתוף פעולה עם עמותת החינוך "תעשיידע" ומשרד החינוך, שמטרתו לאפשר לבני הנוער להתפתח ולהתקדם בתחומי החדשנות והיזמות בעולם התעשייה

פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks), שמרכז הפיתוח שלה ממוקם בתל אביב, תאמץ תלמידים מכיתה י"א כדי לייצר עתודות עובדים לתעשיית הסייבר המקומית.

הפרויקט מתקיים בשיתוף פעולה עם עמותת החינוך תעשיידע ומשרד החינוך, ומטרתו לאפשר לבני הנוער להתפתח ולהתקדם בתחומי החדשנות והיזמות בעולם התעשייה.

במסגרת תכנית "התנסות בתעשייה", 36 שביעיסטים ממגמת הנדסת תוכנה בתיכון "שרת" בחולון, יגיעו אחת לחודש למשרדי החברה וייחשפו לעולם הסייבר באופן חווייתי ומעמיק.

יוזמי הפרויקט מקווים כי המסלול החדש יעודד נשים להיכנס לתחום ההיי-טק, שרובו המכריע נשלט בידי גברים, ולכן 70% מהתיכוניסטים שיעברו את מסלול ההכשרה הייחודי בתיכון "שרת" יהיו בנות.

במהלך המפגשים יקבלו התלמידים סקירה על פעילות פאלו אלטו נטוורקס, יאזינו להרצאות מפי עובדי החברה וייחשפו לאתגרים העומדים בפניה. מטרת הפרויקט, שצפוי להתקיים גם בשנים הבאות, היא לשלב את התלמידים במיזמים הקשורים לפעילות החברה ולהקנות להם ידע שימושי וניסיון בעל ערך טרם גיוסם לצבא.

כוכבית אלמגור, מנהלת מחלקת האיכות בפאלו אלטו נטוורקס. צילום: יח"צ

כוכבית אלמגור, מנהלת מחלקת האיכות בפאלו אלטו נטוורקס. צילום: יח"צ

כוכבית אלמגור, מנהלת מחלקת האיכות בפאלו אלטו נטוורקס, מסרה כי "תעשיית הסייבר הישראלית היא מובילה עולמית בתחומה".

"אנחנו צריכים לייצר עתודות של עובדים לתעשייה, שכבר כיום סובלת ממחסור בכוח אדם. חשיפה מוקדמת של בני ובנות נוער לאחד התחומים המרתקים בהיי-טק הישראלי, תעודד אותם ללימודים טכנולוגיים, על מנת שיוכלו להוביל את הדור הבא של תעשיית הסייבר הישראלית".

אביבה מישאל, מנכ"לית תעשיידע, הוסיפה כי "שיתוף הפעולה עם פאלו אלטו נטוורקס הוא חלק מפרויקט נרחב שמתקיים בכל הארץ, ותכליתו לחשוף את הדור הצעיר – מגיל הגן ועד הגיוס לצבא – לעולם התעשייה".

"אני בטוחה שעם תוכנית זאת, בדומה לתוכניות נוספות שאנו מובילים בבתי הספר השונים, נוכל לתרום ולהעשיר את בני הנוער שלנו בכך שניתן להם כלים מעשיים להשתלבות בתחום הסייבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים