NetCloud ערכה את כנס הלקוחות השנתי השביעי שלה
NetCloud, הנציגה הרשמית של Netsuite בישראל ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר, ערכה באחרונה את כנס הלקוחות השנתי השביעי שלה. הכנס נערך בסינמה סיטי גלילות, בסיוע אנשים ומחשבים, ונכחו בו כ-200 איש, ביניהם לקוחות החברה ומתעניינים במערכת Netsuite, שהגיעו כדי לשמוע ממקור ראשון על סט פתרונות המחשוב הארגוני בענן.
אירוע זה היה הראשון מאז רכשה אורקל (Oracle) את Netsuite תמורת 9.3 מיליארד דולר בנובמבר האחרון ולכן, מטבע הדברים, הוא עסק במשמעות של הרכישה עבור הלקוחות. בין היתר, נועד הכנס להציג לחברות את פתרון המחשוב הארגוני המשותף, שתומך בכל שלב בהתפתחות הארגון – החל מסטארט-אפ ועד ביסוס והתרחבות.
בכנס דיברו בכירים ב-NetCloud, ב-NetSuite ובאורקל, ביניהם מרטין פרגאמן, מנהל הערוצים ב-EMEA באורקל-NetSuite; ג'ייסון אשר, מנהל חטיבת ה-eCommerce באורקל-NetSuite; אלברטו מרנפלד, מנכ"ל חטיבת ה-SaaS של אורקל ישראל; ואמיר עומרי ואיל גרייפנר, מנכ"לים משותפים ב-NetCloud. הדוברים הציגו את הפתרונות שמספקת NetCloud עם NetSuite לחברות גלובליות בשוק הישראלי ואת פלטפורמת הלוקליזציה שלה על פי הרגולציה והדרישות השוק בישראל. כמו כן, הם נתנו טיפים למנהלים פיננסיים להתנהלות יעילה וקלה יותר בארגון.
בהמשך, סיפרו לקוחות שונים על הערך המוסף במימוש המערכת, בזכות פתרונות NetSuite וההטמעה המהירה שמבצעת NetCloud. חברות כמו Insert ,Apester, טאבולה (Taboola) ורדקום הציגו את המימוש והתועלות של המערכת.
קרין ולייקו, סמנכ"לית השיווק והמכירות של NetCloud, סיכמה באמרה ש-"היה וייב עצום באוויר. מי שחווה את השינוי כבר מבין שהעתיד של מערכות המחשוב האורגניות הוא עם NetSuite. לקוחות מפנימים שהטמעת מערכת ERP כבר לא צריכה להיות חציית ים סוף".
"כמי שבאה מעולמות On-Premise טהורים", ציינה, "אני אומרת למנהלי הטכנולוגיה בארגונים: זה לא מה שידעתם על פתרונות ERP. אפילו הניהול הפיננסי הוא סקסי".
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)