באו לבקר במאורת הנמר: דן ליכטנפלד ויוסי אסא, IdeoDigital

06/03/2017 13:51
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - דן ליכטנפלד, הבעלים והמנכ"ל של IdeoDigital, ויוסי אסא, שותף מנהל בחברה

דן ליכטנפלד, הבעלים והמנכ"ל של IdeoDigital, ויוסי אסא, שותף מנהל בחברה, הגיעו באחרונה למאורה וסיפרו לי על החברה שבראשה הם עומדים. מפה לשם, סגרנו שיתוף פעולה, אבל בואו לא נקדים את המאוחר.

IdeoDigital הוקמה ב-2009 והיא רואה את עצמה כמי שמלווה חברות בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. לחברה מגוון רחב של לקוחות אנטרפרייז ו-SMB, שמגיעים ממגוון מגזרים, בין היתר הרפואי, הבנקאי וההיי-טק.

ליכטנפלד הסביר כי "אנחנו בונים בימים אלה קבוצה שהיא רק דיגיטל. באחרונה, עם כניסתנו לפרויקטים עם לקוחות בינלאומיים כמו אינטל (Intel) ואמדוקס, החלטנו להתרענן ולבנות נבחרת של מובילי דיגיטל. במסגרת החלטה זו, הצטרף אלינו יוסי אסא, מי שהיה מנכ"ל חברת הדיגיטל המצליחה Netwise, שלימים נרכשה על ידי מטריקס. אסא ואני מכירים מאז הצבא, כבר שנים שאני מזמין אותו להצטרף אליי – ועכשיו הצלחתי".

"בנוסף לגיוס האנשים הנכונים, אנחנו נמצאים בעיצומו של מסע רכישות ובדרכנו להפוך לקבוצת פיתוח הדיגיטל החזקה ביותר בישראל", הצהיר אסא. "באחרונה הכרזנו על רכישת Uteam, שעוסקת בתחומי הווב והמסחר האלקטרוני, ועל הפרק נמצאות רכישות נוספות. נכון לעכשיו, מצבת כוח האדם שלנו עומדת על כ-80 עובדים, מומחי דיגיטל".

כנס Digital Impact

התרשמתי ורשמתי לעצמי שהולכת ונבנית כאן חברה ייחודית עם סגל שאין כמותו ומומחיות גדולה מאוד בדיגיטל. או אז, הרעיונות התחילו להתרוצץ בראשי ולצוף. "למה שלא נארגן ביחד כנס דיגיטל?", שאלתי אותם. "הרי 2017 סומנה על ידי כל האנליסטים כשנת הטרנספורמציה הדיגיטלית, אז למה שלא נפיק את הכנס הראשון, הגדול והאיכותי בנושא?"

באותו הרגע שררה דממה במאורה, ודקה אחר כך – מהומה. "רעיון נהדר", אמר ליכטנפלד והמשיך את קו המחשבה שלי. "נקרא לכנס Digital Impact ונכוון אותו למנמ"רים, חדשנות, טכנולוגיה ושיווק". "נביא את המומחים הגדולים ביותר לצד סיפורי הצלחה מהארץ ומהעולם", הוסיף אסא.

"בינגו", אמרתי. ניכר שהרעיון מוצא חן ביניהם. לכנס יש כבר תאריך ומקום: הוא יתקיים ב-24 במאי באולם האירועים LAGO בראשון לציון.

שאלתי אותם אם הם רוצים להוסיף משהו על iDeoDigital וליכטנפלד אמר: "אנחנו מסייעים ללקוחות לבנות מודלים עסקיים חדשים המבוססים על כלים דיגיטליים. הקבוצה מספקת את כל טווח השירותים בעולם הדיגיטל, משלב בניית האסטרטגיה, דרך פיתוח, עיצוב, גיבוש חוויית לקוח ובניית פתרונות טכנו-דיגיטליים ועד לשלבי היישום, המעקב, ניתוח התהליך ותחזוקה שוטפת".

הפגישה נחתמה בהבטחה שאשלח ל-Ideo Digital שני עותקים מהמהדורה השביעית של ספר הנמר, ושמה "כוחו המחבר של הנמר להיות אדם טוב יותר. להתמסר", לרווחת המנהלים והעובדים. בינתיים, אנחנו מתחילים לעבוד ביחד על Digital Impact – כנס הדיגיטל הגדול הראשון מסוגו בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים