מנמ"ר חדש בעיריית כפר סבא: מוטי סרודי

סרודי יחליף את נועם בר לבב ● הוא סיים באחרונה את תפקידו כראש פרויקט השו"ב של פיקוד העורף, שוע"ל, באגף התקשוב בצה"ל והשתחרר בדרגת רב סרן

מוטי סרודי, מנמר עיריית כפר סבא ומוביל פרויקט מנמריה אזורית. צילום: יפה ציון

עיריית כפר סבא מינתה את מוטי סרודי לתפקיד המנמ"ר, במקומו של נועם בר לבב, שפרש מתפקידו לפני כמה חודשים – כך נודע לאנשים ומחשבים. הוא ייכנס לתפקידו בתחילת החודש הבא.

סרודי סיים באחרונה את תפקידו כראש פרויקט השו"ב של פיקוד העורף, שוע"ל, במחלקת מעו"ף באגף התקשוב בצה"ל והשתחרר בדרגת רב סרן. במסגרת תפקידו הוא היה אחראי על פיתוח מערכת שו"ב ששירתה אלפי משתמשים, בפיקוד העורף ובמערכות החילוץ וההצלה האזרחיות. המערכת מחברת על פלטפורמה אחת את כלל ארגוני החירום וההצלה בישראל, חברת החשמל, הרשויות המקומיות וכמובן – צה"ל.

שירותו הצבאי של סרודי, בוגר ממר"ם, החל במסלול התוכנה של האקדמיה הצה"לית למקצועות המחשב וההגנה בסייבר (בסמ"ח). הוא ביצע מגוון תפקידים במחלקת מצפ"ן – בית התוכנה של יחידת לוט"ם באגף התקשוב, ובתפקידו האחרון, כאמור, שירת במחלקת מעו"ף. אחד ממפקדיו הראשונים היה אל"מ (מיל') רונן זרצקי, עד לא מכבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט וכיום מנכ"ל BSD IT, שמלווה אותו מאז. "מדובר במינוי ראוי ביותר", אמר זרצקי. "לסרודי ניסיון מצטבר רב בניהול מערכות מידע ותשתיות, ואני בטוח שיצליח בתפקידו".

אחד המנמ"רים הצעירים בשלטון המקומי

יצוין כי סרודי יהיה אחד המנמ"רים הצעירים בשלטון המקומי. הוא בן 31, יליד כפר סבא, ובעל תואר ראשון B.Sc במדעי המחשב ותואר שני M.Sc בניהול טכנולוגיה – הנדסת מערכות.

סרודי מביא עמו לתפקיד ניסיון רב בפיתוח ותחזוקת מערכות מידע, והוא בעל רקע נרחב בעולמות התשתיות והתוכנה. במסגרת תפקידו במנהלת ה-ERP הצה"לית הוא הוביל את העלאתו לאוויר של פרויקט SAP FI, "המערכת החשבונאית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים